• دوشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۴ / ۰۱:۲۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 94101407348
  • خبرنگار : 71038

حمایت دبیرکل اتحادیه عرب از عربستان

حمایت دبیرکل اتحادیه عرب از عربستان

نبیل عربی، دبیرکل اتحادیه عرب در واکنش به اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان اعلام کرد این اتحادیه در کنار عربستان سعودی است و از این کشور در مبارزه با تروریسم حمایت می‎کند.

نبیل عربی، دبیرکل اتحادیه عرب در واکنش به اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان اعلام کرد این اتحادیه در کنار عربستان سعودی است و از این کشور در مبارزه با تروریسم حمایت می‎کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نبیل عربی با اتخاذ مواضع حمایتی و جانبدارانه بر حمایت اتحادیه عرب از عربستان سعودی تاکید کرد.

دبیرکل اتحادیه عرب همچنین به تظاهرات مقابل سفارت عربستان در تهران و کنسولگری عربستان در مشهد اشاره کرد و گفت: این اتحادیه حمله به سفارت عربستان را محکوم می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۲:۰۳

خسته نباشيد کسايي که اين کار رو کردند اول اينکه عربستان عمدا" در هنگام تحويل سال نو ميلادي دست به اين جنايت زد تا افکار عمومي جهان کمتر متوجه عمق فاجعه بشوند و اين کار نسنجيده عمدي و يا غير عمد کمک بزرگي بود براي رسيدن به اهداف شوم آل سعود درضمن قطع روابط با عربستان ضرري نداره چون دشمن آشکارما هستند ولي از اين کار در آينده بهره برداري هاي متعدد ميکنن و حتي ممکنه در کنفرانس هاي مهم حمله ايران به سفارت خود رو مطرح کنند که براي منافع ما خوب نيست.

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۶:۳۶

شيخ نمر را کشتند خونش را هم برخی خودسرها پايمال کردند

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۸:۱۸

وقتي تمام اعراب از حکوت تروريست عربستان دفاع مي کنند براي کشتن شيعه و ايرانيان.حالا ملت عزيزمان براي دهان بستن اين اعراب به سفارت تروريست حمله کرده ِبعضي از مسئولين يا افراد قوه قضائيه ملت ما را دستگير ومحاکمه مي کنند .هر کس به ملت ايران توهين کند ملت شريف ايران جلويش مي ايستد قوه قضائيه اجازه محاکمه اين افراد را ندارد وبايد انها را ازاد کند .مرگ برحکومت تروريست عربستان که حامي طالبان القاعده وداعش مي باشد. واسم تمام مسلمانان را در دنيا تروريست اعلام مي کند بايد سفارت عربستان براي هميشه در ايران بسته شود. وحرام است هر ايراني پولي در ان کشور خرج کند چون انها همين پول شيعه ايراني را که براي زيارت مي روند ان حکومت اين پول را بر ضد ايراني وتبليغات برعليه شيعه خرج مي کند.

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۸:۳۶

اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست-عرض خود ميبري و زحمت ما ميداري. فلسطين و سوريه و لبنان و بحرين و يمن عربي نيستند ؟ رژيم کودک‌کش عربستان عربي است؟

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۵:۱۵

اي کاش اين اتحاديه در مورد وقايع کشور يمن و کشتار عربهاي مسلمان نيز احساس مسيوليت مي کردند