• پنجشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۴ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 94101005384
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

فضای مجازی، بزرگترین تهدیدکننده خانواده‌ها

فضای مجازی، بزرگترین تهدیدکننده خانواده‌ها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای مجازی به دلیل اینکه هرگونه اطلاعات را در اختیار فرزندان ما قرار می‌دهد بزرگترین تهدید برای خانواده محسوب می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای مجازی به دلیل اینکه هرگونه اطلاعات را در اختیار فرزندان ما قرار می‌دهد بزرگترین تهدید برای خانواده محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه وبویراحمد هادی زارع پور در همایش فضای مجازی و بیماریهای نوظهور عصر حاضر در گچساران افزود: فضای مجازی آسیبهای متعددی را بر روی جامعه و خانواده دارد. فضای اینترنت در دنیای مجازی مرز جغرافیایی نداشته و حجم تخریب در این فضا بسیار بالاست.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اینترنت به عنوان شاه راه بزرگ اطلاعاتی در عصر کنونی نام گذاری شده است، تصریح کرد: فیسبوک به عنوان یک شبکه اجتماعی پرطرفدار در سطح جهان به سومین کشور پرجمعیت شناخته شده است. بنابراین در دنیای ارتباطات و فضای مجازی تنها اصلی که می‌تواند مارا به موفقیت برساند اصل مصونیت بخشی است.

وی افزود: در سال جاری پنجمین جشنواره نوجوان سالم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود. در این جشنواره مسائل فضای مجازی و تهیدات نوجوانان از سوی دنیای ارتباطات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زارع پور اضافه کرد: آسیب‌های فضای مجازی در سه بعد آسیبهای اخلاقی فضای مجازی، آسیب‌های پزشکی و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و خانوادگی در اینترنت مورد توجه است. اعتیاد روانی یکی از آسیب‌های جدی دنیای مجازی در جامعه است.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: خانواده همگام با مسئولین مدارس باید سطح آگاهی‌های خود را در خصوص دنیای مجازی بالا برده و از فرصتهای آن برای جلوگیری از آسیبهای احتماعی و اثرات منفی دنیای مجازی به نحو مطلوبی استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha