• یکشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 94092916978
  • منبع : نمایندگی گیلان

‌رئیس جهاددانشگاهی گیلان:

فضاسازی مناسب انتخابات رسالت خطیر اصحاب رسانه است

فضاسازی مناسب انتخابات رسالت خطیر اصحاب رسانه است

ایسنا/گیلان ‌رئیس جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه فضاسازی مناسب انتخابات رسالت خطیر اصحاب رسانه است، گفت: رسانه ها و صاحبان قلم یکی از مولفه‌های قدرتمند و تاثیرگذار بر فضای انتخابات هستند.

‌رئیس جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه فضاسازی مناسب انتخابات رسالت خطیر اصحاب رسانه است، گفت: رسانه ها و صاحبان قلم یکی از مولفه‌های قدرتمند و تاثیرگذار بر فضای انتخابات هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، خبرنگاران مجموعه خبرگزاری ایسنای گیلان در دیدار با مهندس جمشید رسایی، رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان به بررسی مسایل مرتبط با حوزه انتخابات پرداختند.

در این دیدار مهندس رسایی، با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در ادوار مختلف همواره نقش تأثیرگذاری در برگزاری انتخابات قانونمند و پرشور و جذب مشارکت سیاسی قشرهای مختلف داشته‌اند، اظهار کرد: برگزاری انتخابات قانونمند و رقابتی نیاز به همراهی و تعامل نهادهای مسئول و قشرهای مختلف جامعه و نخبگان از جمله اصحاب رسانه دارد.

وی با بیان اینکه فضاسازی مناسب انتخابات رسالت خطیر اصحاب رسانه است، افزود: پایبندی به اصول قانون اساسی در انتخابات، معیارها و شاخصه‌های نظام مردم سالاری دینی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

‌رسایی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم، گفت: رسانه ها و صاحبان قلم یکی از مولفه‌های قدرتمند و تاثیرگذار بر فضای انتخابات هستند.

وی در پایان از خبرنگاران مجموعه ایسنا خواست تا با اطلاع رسانی به موقع مردم را از خدمات نظام جمهوری اسلامی آگاه تر ساخته و با توجه به شرایط کنونی مسائل را به گونه‌ای بیان کنند که باعث سوء استفاده دشمن نشود و تا از صحت خبر اطمینان حاصل نکرده‌اند، از درج آن خودداری نمایند.

معصومه نیک کار، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان نیز در این دیدار بر لزوم اطلاع رسانی جامع و همه جانبه اصحاب رسانه به ویژه در مقوله سرنوشت سازی همچون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: مجموعه همکاران ایسنای منطقه گیلان بسان ادوار قبل‌، ضمن اعلام بی طرفی مواضع رسانه‌ای خود نسبت به جناح ها و احزاب سیاسی مورد تایید نظام و فارغ از هر نوع جانبداری بر اساس نقش و رسالت خود در عرصه اطلاع رسانی قطعا حضور سازنده خواهد داشت.

سرپرست ‌ایسنای گیلان تصریح کرد:‌ ایسنای گیلان به منظور ایجاد شور و نشاط در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر دارد جلسات مناظره و گفت‌وگو بین احزاب، گروه ها و چهره های سیاسی و اجتماعی به منظور کمک به مردم در راستای انتخاب اصلح برگزار کند و متقاضیان جهت حضور در این نوع برنامه‌ها با توجه به شرایط ذکر شده در پوستر مناظره مندرج در صفحه اول ‌ایسنای گیلان می‌توانند آمادگی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha