• شنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۴ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 94092816545
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

برگزاری نمایشگاه نفت در تهران کار اشتباهی است

برگزاری نمایشگاه نفت در تهران کار اشتباهی است

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برگزاری نمایشگاه نفت در تهران کار اشتباهی است و باید این نمایشگاه در کنار چاه‌ها، تاسیسات و کارخانه‌های نفت در پایتخت نفت کشور یعنی خوزستان برگزار شود که این مساله به سود سازندگان و تجهیزات است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برگزاری نمایشگاه نفت در تهران کار اشتباهی است و باید این نمایشگاه در کنار چاه‌ها، تاسیسات و کارخانه‌های نفت در پایتخت نفت کشور یعنی خوزستان برگزار شود که این مساله به سود سازندگان و تجهیزات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، حیدر بهمنی در آیین گشایش سومین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان که امروز، 28 آذرماه امسال در اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران با 10 دانشگاه در حوزه پژوهش ارتباط دارد، اظهار کرد: ما در تمام این دانشگاه‌ها دفاتر پژوهش داریم.

وی افزود: به دنبال واگذاری بیشتر فعالیت‌ها به بخش خصوصی هستیم و تاکنون حدود 40 درصد نیز به بخش خصوصی واگذار شده است و شرکت ملی حفاری ایران بر این بخش‌ها نظارت خواهد کرد.

بهمنی تصریح کرد: این شرکت ارتباط مطلوبی با دانشگاه‌های کشور دارد و به یک مهندسی پژوهشی مقتدر دست پیدا کرده است، به‌گونه‌ای که در سطح بین‌المللی روی آن حساب باز می‌کنند. از مجموعه استانداری تقاضا داریم تا در بحث پیگیری ایجاد نمایشگاه صنعت نفت کشور و انتقال آن از تهران به خوزستان همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به 75 دستگاه حفاری در کشور فعالیت می‌کنند این در حالی است که کمبودهای فراوان و مشکلات مالی در این حوزه وجود دارد اما این صنعت هیچگاه متوقف نشده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خاطرنشان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی به کارهای انجام‌نشده تمرکز کنند تا صنعت حفاری بتواند در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: حدود 20 هزار قطعه مورد استفاده در این شرکت تاکنون بومی‌سازی شده است و به دنبال افزایش بومی‌سازی سایر قطعات هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha