• پنجشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۴ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092615287
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات ادامه موفقیت سیاست خارجی در داخل کشور است

انتخابات ادامه موفقیت سیاست خارجی در داخل کشور است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات ادامه موفقیت سیاست خارجی در داخل کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات ادامه موفقیت سیاست خارجی در داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سیدموسی خادمی در نشست شورای اداری استان افزود: انتخابات مکمل موفقیت در بحث سیاست خارجی است و برگزاری مطلوب انتخابات می‌تواند ادامه دهنده موفقیت سیاست خارجی در داخل کشور باشد.

وی اظهار کرد: مهمترین خواسته دولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات با حضور حداکثری و سالم است و خوب کار کردن و خدمت کردن نیز بهترین تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که «خدمتگزاری مطلوب به مردم بهترین تبلیغ برای دولت و سیاست‌های دولت است» خاطرنشان کرد: نباید زحماتی که مجموعه اجرایی استان برای برگزاری انتخابات می‌کشد به علت ضعف یک مدیر با تخلف یک فرد یا گروه خاص از بین برود.

خادمی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو همه ادارات وظایف خاص خود را دارند و تنها سطوح این وظایف متفاوت است.

وی ادامه داد: از روز ثبت نام انتخابات مدیران نباید دنبال کاندیداهای خاصی راه افتاده و نباید نسبت به تعریف پروژه‌های خاص اقدم کنند و از طرف دیگر معطل کردن کارهای مردم به خاطر انتخابات قابل قبول نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش تأثیرگذار اصحاب رسانه و مطبوعات در انتخابات پیش رو عنوان کرد: رسانه‌ها در آستانه انتخابات فضا را ملتهب نکنند و اطللاعات مد نظر را تنها از ستاد انتخابات دریافت کنند و از کانال‌های غیررسمی خبر منتشر نکنند زیرا چنین کاری باعث سردرگمی مردم می‌شود.

خادمی با بیان این‌که «باید برنامه ‌ریزی لازم برای برگزاری انتخابات خوب و پرشور صورت گیرد و فضا را برای بیان نظر مردم فراهم کنیم» بیان کرد: در صورتی که کسی بخواهد در بحث انتخابات خلل و بی نظمی ایجاد کند طبق قانون با چنین افرادی قاطعانه برخورد خواهد شد. مبادا خدای ناکرده زحمات مجموعه ستاد انتخابات به دلیل کم‌ کاری و حرکت‌های نادرست مدیری یا کارمندی نادیده گرفته شود که این حرکت و اقدام خیانت و ظلم بزرگ به استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که «موفقیت تیم هسته‌ای در اجرای کامل برجام و رفع تمامی تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان یک رویداد بزرگ تاریخی است» افزود: بستن پرونده PMD توفیق بزرگی برای نظام در عرصه بین المللی است.

وی اظهار کرد: دولت یازدهم دو هدف عمده را در دوران پساتحریم(پسابرجام) دنبال می‌کند که مدیران و بویژه متولیان امر اقتصاد در استان باید متناسب با سیاست‌ها و راهبرد دولت اقدام‌ها و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توسعه صادرات غیرنفتی به عنوان یک راهکار استراتژیک در سیاست‌های اقتصادی و همچنین افزایش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از مهمترین رویکردهای این دولت در دوران پسابرجام است.

خادمی به فعالیت‌های دولت تدبیر و امید، وزارت امورخارجه و تیم هسته‌ای در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: عبور از شرایط ظالمانه‌ای که برای کشورمان درست کرده بودند، از حیاتی‌ترین نیازهای کشور در شرایط فعلی بود.

وی همچنین به رعایت قانون در تبلیغات زود هنگام تاکید و خاطرنشان کرد: همه نامزدهای انتخاباتی محترم هستند و نسبت به آنها بی‌ طرف هستیم بنابراین شخصیت حقیقی و حقوقی مدیران و مسئولان اجرایی استان قابل جدا شدن در انتخابات نیستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اقدام در سطح مناطق مختلف استان، تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها در حوزه پروژه‎‌های عمرانی خوب کار می‌کنند و با توجه به شرایط کشور رضایت نسبی وجود دارد که البته باید تلاش کرد که مردم هم راضی باشند.

خادمی ادامه داد: با توجه به شرایط و محدودیت‌های مالی در حوزه اعتبارات عمرانی کارهای خوبی در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته ولی با این وجود نیازمند تلاش بیشتری است.

وی بر جذب اعتبارات برخی دستگاه‌ها که در خزانه است، تاکید و بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه اعتبارات اعلام شده در خزانه را هرچه سریع‌تر جذب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اینکه جایی شنیده شود مدیری پروژه‌هایی را تعریف می‌کند و دنبال کاندیداهای خاصی باشد، قابل قبول نیست و در صورتی که برنامه افتتاحی خاصی وجود داشته باشد، مدیران هر دستگاه باید با فرمانداران هماهنگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha