• دوشنبه / ۲ آذر ۱۳۹۴ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 94090201513
  • خبرنگار : 71533

رییس جمهور گینه استوایی:

اجلاس کشورهای صادرکننده گاز باید به تقویت و گسترش صادرات گاز طبیعی کمک کند

رییس جمهور گینه استوایی گفت: اجلاس کشورهای صادرکننده گاز باید زمینه استفاده درست از گاز را فراهم سازد و به تقویت و گسترش تولید و صادرات گاز طبیعی کمک کند.

رییس جمهور گینه استوایی گفت: اجلاس کشورهای صادرکننده گاز باید زمینه استفاده درست از گاز را فراهم سازد و به تقویت و گسترش تولید و صادرات گاز طبیعی کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس جمهور گینه استوایی طی سخنانی در سومین اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز با تشکر از مهمان نوازی دولت جمهوری اسلامی اظهار کرد: ذخایر عظیم گاز در گینه استوایی قرار دارد و ما بر گسترش استفاده از این منابع تاکید می‌کنیم و امیدواریم در آینده شاهد تاسیس نیروگاه‌های تولید انرژی گاز، برق و ... باشیم.

وی ادامه داد:‌ گینه استوایی تجربیات فراوانی را در زمینه استفاده از منابع گازی کسب کرده است و این مجمع را در حقیقت سکوی پرشی مستحکم و قابل اعتماد برای پیشرفت کشور خود در زمینه صادرات گاز می‌داند.

رییس جمهور گینه استوایی با اشاره به اینکه گینه استوایی توانسته است دستاوردهای خوبی را در زمینه تولید گاز به دست آورد اظهار کرد: امیدوارم سومین اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز تمام هم و غم خود را بر چگونگی استفاده صحیح از نعمت خدادای گاز قرار دهد تا دارندگان این منابع طبیعی به خاطر سیاست‌های غلط فرصت‌های خود را در استفاده از این منبع از دست ندهند.

وی با تاکید بر اینکه مجمع کشورهای صادرکننده نفت می‌تواند مواضع کشورهای عضو را به یکدیگر نزدیک کند اظهار کرد: امیدوارم تدابیر لازم در زمانه‌ای که شاهد معضلاتی از قبیل گرم شدن زمین هستیم در این مجمع اتخاذ شده تا شرایط مناسبی برای استفاده از گاز در کشورهای دارای این منبع طبیعی به وجود آید.

رییس جمهور گینه استوایی در پایان اظهار امیدواری کرد تا پیشنهادات کشورش در زمینه تقویت و گسترش تولید و صادرات گاز طبیعی در اعلامیه پایانی اجلاس مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha