• یکشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 94090100234
  • خبرنگار : 90136

معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد

ارتقای کیفیت ارتباطات زائران اربعین

ارتقای کیفیت ارتباطات زائران اربعین

با پیگیری‌های معاون وزیر ارتباطات و در تماس تلفنی با معاون نخست وزیر کشور عراق مقرر شد تا برای روزهای پر ازدحام اربعین 1800 کانال ارتباطی به شبکه ارتباطی ایران و عراق اضافه شود.

با پیگیری‌های معاون وزیر ارتباطات و در تماس تلفنی با معاون نخست وزیر کشور عراق مقرر شد تا برای روزهای پر ازدحام اربعین 1800 کانال ارتباطی به شبکه ارتباطی ایران و عراق اضافه شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، خسروی - مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت - با بیان این که تمام ظرفیت های موجود از قبل به صورت چشمگیری افزایش یافته است عنوان کرد: در ایام اربعین حسینی سال گذشته کربلای معلی میزبان بیش از ۲۰ میلیون زائر از داخل و خارج عراق بود و در این ایام ازدحام بی‌سابقه در عراق بر ترافیک ارتباطی بین ایران و این کشور به شکل عجیبی اضافه کرد به گونه‌ای که ترافیک روزانه بین دو کشور در شرایط عادی ۱۵۰ هزار دقیقه است، در آن ایام به ۲.۵ میلیون دقیقه رسید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: وضعیتی که در سال گذشته حوزه ارتباطات را بین دو کشور ایران و عراق درگیر خود کرد تجربه ای بود برای امسال و سال های بعدی تا بتوانیم خدمات لازم را با افزایش ظرفیت در اختیار زائران اربعین حسینی قرار دهیم.

خسروی با اشاره به سفر اخیر وزیر ارتباطات به همراه هیات همراه به عراق برای ایجاد تسهیلات برای زائران اربعین حسینی عنوان کرد: در آن سفر که جمعی از مدیران ارشد ارتباطی ایران و مسئولان ارتباطی عراق حاضر بودند گفت و گوهای زیادی برای افزایش ظرفیت ارتباطی در مناسبت های ویژه که مربوط به حضور ایرانیها در این کشور می شود، داشتیم و تا امروز تمام اقدامات لازم انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات همچنین خبر داد: برای پیگیری های وضعیت ارتباطی زائران ایرانی با معاون عراقی تماس گرفتم و قرار بر این شد تا هفته بعد که ازدحام جمعیت در عراق زیاد می شود به کانال های ارتباطی کشور عراق و ایران 1800 کانال دیگر اضافه شود تا زائرین مشکلی در امر ارتباطات نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه میزان ارتباطات زائران ایرانی با ایران روز به روز رو به افزایش است به طوری که به فاصله یک روز 600 هزار دقیقه به میزان عادی ارتباطات روزانه اضافه می شود که این مسئله شبکه ارتباطی گسترده ای را لازم دارد.

خسروی در پایان با بیان این که شرکت ارتباطات زیرساخت به تمام مسئولیت های خود در مقابل زائرین اربعین حسینی پایبند بوده گفت: همانطور که گفته شد ما تمام ظرفیتها را به صورت چشمگیری افزایش داده ایم و اگر اپراتور عراقی نیز بتواند در مقابل مسئولیت هایی که دارد به خوبی وظیفه خود را انجام دهد هیچ مشکل ارتباطی برای زائران ایرانی به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha