• چهارشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94082716632
  • منبع : نمایندگی البرز

کیایی‌نژاد:

دشمن درصدد نفوذ بین تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان انتخابات است

دشمن درصدد نفوذ بین تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان انتخابات است

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: دشمنی آمریکا و استکبار با انقلاب و ملت ایران به علت ماهیت دینی انقلاب پایانی ندارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: دشمنی آمریکا و استکبار با انقلاب و ملت ایران به علت ماهیت دینی انقلاب پایانی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: خطرناک‌ترین عرصه‌ها، نفوذ فکری و تغییر در نگرش‌هاست که دشمن افکار افراد را تغییر می‌دهد و این مسئله درباره برخی خواص در نظام اسلامی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه فلسفه و اهداف قیام سیدالشهدا (ع) باید درک شود، افزود: طبق فرمایش سید‌الشهدا (ع)، فلسفه قیام ایشان امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی به تاریخ واقعه عاشورا تا اربعین اشاره کرد و گفت: امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در اسارت خود امر به معروف و نهی از منکر را به بهترین نحو انجام دادند.

کیایی‌نژاد با بیان اینکه اربعین فرصت مناسبی برای فریاد علیه ظلم و ستم است، افزود: این فریاد از جنس‌ همان فریادهایی است که امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) زدند و ظلم ظالمان را به محاکمه کشیدند و رسوا کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های استکبار و دشمنان علیه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: همواره باید علیه ظالمان و استکبارگران فریاد زد، همان فریادی که مردمان ما در 36 سال علیه استکبار و ستمگران سر می‌دهند و عده‌ای امروز سعی دارند این فریاد علیه مستکبران را از ملت بگیرند.

وی، تنش‌زدایی در بین حق و باطل را غیرممکن خواند و یادآور شد: حق و باطل همواره در تنش هستند بنابراین چگونه و با چه کسانی باید تنش‌زدایی کرد، ملت ما به خاطر دارد که امام راحل و مقام معظم رهبری ملت را به تنش‌زدایی دعوت کردند.

کیایی نژاد با بیان اینکه اصل اسلام با اصل کفر و استکبار تنش دارد، ادامه داد: عدالت با تبعیض تنش دارد و باید دید که چگونه باید دین اسلام و کفر را رفع تنش کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با نفوذ به دنبال پیاده کردن اهداف خود است، خاطرنشان کرد: نفوذ فکری و سیاسی خطرناک‌ترین نفوذ دشمن است که می‌خواهد فرهنگ خود را قالب کرده و ملت‌ها را بی‌هویت کند و افراد خود را در کشوری دیگر به عنوان مهره در حکومت‌ها قرار دهد.

کیایی‌نژاد انتخابات امسال را بسیار مهم خواند و یادآور شد: دشمن درصدد نفوذ در تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان کشور بوده و عرصه انتخابات آینده فرصتی برای دشمنان محسوب می‌شود که عوامل خود را در تصمیم‌سازی کشور قرار دهند و هوشیاری در این زمینه لازم است.

وی در پایان تمام نقشه و تلاش‌های دشمن بر ضد انقلاب اسلامی را شکست‌خورده دانست و متذکر شد: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران فرصت بازگشت به آمریکا را نمی‌دهد و فریادشان این است که ذلت نمی‌پذیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha