• چهارشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۴ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 94082012222
  • منبع : نمایندگی مرکزی

اخلاق انتخاباتی به فراموشی سپرده نشود

اخلاق انتخاباتی به فراموشی سپرده نشود

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی اصل مهمی است که نامزدها باید آن را سرلوحه امور قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی اصل مهمی است که نامزدها باید آن را سرلوحه امور قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی – آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در جلسه درس اخلاق مدیران که با حضور مدیران استان برگزار شد، حضور در مجلس به عنوان نماینده مردم را، مسئولیتی بسیار سنگین عنوان کرد و افزود: کسانی که برای قبول چنین مسئولیتی نامزد می‌شوند باید بدانند وظیفه خدمتگزاری بی‌منت به مردم را باید به انجام برسانند و این وظیفه را کسانی باید عهده‌دار شوند که توان به انجام رساندنش را داشته باشند.

وی حسن خلق، برخورد براساس اصول و ارزش‌های اسلامی و صداقت و صبر را از مهمترین ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد و افزود: پایبندی به این اصول اعتماد مردم را به فرد افزایش داده و در آراء مردم بسیار تاثیرگذار است.

دری نجف آبادی حفظ شان و احترام طرف مقابل توسط نامزدهای انتخاباتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اخلاق انتخاباتی نباید در جریان تبلیغات انتخاباتی و در تمامی دوران برگزاری انتخابات به فراموشی سپرده شود. رعایت اخلاق انتخاباتی اصل مهمی است که نامزدها باید آن را سرلوحه امور قرار دهند.

وی پرهیز از افراط و تفریط و تعصبات قومی و محلی را از دیگر مواردی عنوان کرد که توسط نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به شرایط جدیدی که تحت عنوان دوران پساتحریم در کشور بوجود آمده است، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور می‌توان از فرصت ایجاد شده در سایه همدلی و همزبانی استفاده کرده و به موفقیت‌های بسیاری دست یافت و در مسیر رفع مشکلات گام برداشت.

دری نجف آبادی با بیان اینکه اعتماد به نفس، تلاش مضاعف و توکل به خدا سه اصل مهم در دستیابی به موفقیت است، اضافه کرد: شرایط پساتحریم، شرایط ویژه‌ و جدیدی است و تنها با برنامه‌ریزی اصولی می‌توان از این شرایط به نحو مطلوب بهره برد.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات و فائق آمدن بر موانع بدون تلاش و پشتکار حاصل نخواهد شد، و مردم و مسئولان باید در کنار یکدیگر با تلاش مضاعف در مسیر توسعه و آبادانی کشور گام برداشته و موانع را مرتفع کنند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha