• چهارشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94082012141
  • خبرنگار : 71132

/صداقت؛ اعتماد و اعتبار/

اشرفی اصفهانی: مخالفت با برجام در خانه ملت تاسف برانگیز است

 اشرفی اصفهانی: مخالفت با برجام در خانه ملت تاسف برانگیز است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به مخالفت برخی نمایندگان مجلس با توافق هسته‌ای (برجام) گفت: عده‌ای منافع خود را در تحریم‌ها می‌دیدند و حالا که می‌بینند منافع‌شان در خطر است مخالفت می‌کنند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به مخالفت برخی نمایندگان مجلس با توافق هسته‌ای (برجام) گفت: عده‌ای منافع خود را در تحریم‌ها می‌دیدند و حالا که می‌بینند منافع‌شان در خطر است مخالفت می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگویی اظهار کرد: متاسفانه در دوره نهم مجلس خوبی شکل نگرفت و نیروهای خوب در خط امام و رهبری کمتر دیده می‌شوند، اگرچه بعضی‌ها داعیه پیروی از رهبری را دارند اما در عمل مقابل ایشان می‌ایستند. همانطور که در موضوع برجام دیدیم که رهبری به صورت شفاف این توافق را که ماحصل تلاش وزیر امور خارجه کشورمان و دولت تدبیر و امید بود را تایید کردند و البته شرایطی را برای اجرا پیش‌بینی کردند که امری طبیعی است.

وی با بیان اینکه منافع ملت در برجام لحاظ شده است، یادآور شد: صلاح یک کشور در تحقق و اجرای این مساله مهم است و اینکه بعضی در خانه ملت مقابل ملت با برجام اعلام مخالفت می‌کنند مضحک و تاسف‌برانگیز است. عده‌ای در زمان تحریم‌ها منافع خود را در تحریم می‌دیدند و حالا که می‌بینند منافع‌شان در خطر است با توافق مخالفت می‌کنند.

این فعال سیاسی با تاکید بر لزوم هدایت درست رای مردم یادآور شد: گاهی در زمان انتخابات رای‌ها به درستی هدایت نمی‌شوند و به بیراهه می‌روند مثل انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم که سرنوشت آن را می‌دانیم اما در انتخابات مجلس آینده باید اطلاعات صحیح به مردم بدهیم تا افرادی که می‌خواهند وارد این سنگر حساس شوند افراد مومن، متدین، انقلابی، وفادار به امام و رهبری و بدوراز دنیا و ثروت دنیا باشند و هدفشان خدمت به ملت باشد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به ورود افراد مدافع حقوق ملت به مجلس، اظهار کرد: همه ما در برابر رای خود مسئولیم و پیش خدا پاسخگو هستیم لذا باید افراد صالح را از افراد ناصالح تشخیص بدهیم و فریب وعده‌ها و تبلیغات توخالی را نخوریم. قطعا راهیابی کسانی که وعده‌های توخالی می‌دهند و پول‌های کلان نامشروع در راه انتخابات هزینه می‌کنند به مجلس، زیبنده نظام نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha