• دوشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94081105981

مجلس کلیات طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را تصویب کرد

 مجلس کلیات طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را تصویب کرد

نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود با اکثریت آراء طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را تصویب کردند.

نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود با اکثریت آراء طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، علی رغم وجود اشکالات متعددی که نمایندگان در رابطه با بار مالی این طرح مطرح می‌کردند، مجلس با 144 رای موافق، 25 رای مخالف و6 رای ممتنع کلیات آن را تصویب کرد.

محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس نیز که ریاست جلسه را بر عهده داشت با اشاره به بار مالی این طرح از کمیسیون خواست کارگروهی تشکیل داده و موادی را که دارای بار مالی هستند بررسی کنند تا بار مالی یا برطرف و یا تامین شود.

باهنر همچنین توضیح داد: 55 ماده بار مالی را نیز معمولا مورد به مورد بررسی می‌کنیم. برخی از آقایان می‌گویند چطور طرح قبلی به همین دلیل رد شد آن طرح فقط یک ماده بود. موقعی که یک ماده است در کلیات هم رد می‌شود، اما در مورد طرح جمعیت 55 ماده است و هر ماده آن به صورت جداگانه بحث خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۱ ۲۲:۳۵

آخرش ما در آرزوي بچه دار شدن ميمونيم............ من سربازم به دليل مشکلات مالي عصر تا ساعت دوازده شب ميرم سر کار و صبح ساعت پنج ميرم پادگان با اين حال بازم از پس خرج هاي زندگي بر نميام اصلا نميتونيم به بچه دار شدن فکر کنيم هم از لحاظ مالي و هم اينکه نميتونم پيش خانوادم باشم همينجوري خانمم از نبودنم پيشش شاکي شده چه برسه وقتي بچه دار بشيم بالاخره وقت بيشتري به من احتياج داره. واقعا بعد از 5 سال دلمون بچه ميخواد اما چه کنيم....