• شنبه / ۹ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 94080904330
  • خبرنگار : 71186

اعتراض به یک خلاف خودرویی

اعتراض به یک خلاف خودرویی

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: باید با خودروسازان و وارد‌کنندگانی که به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند برخورد شود.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: باید با خودروسازان و وارد‌کنندگانی که به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند برخورد شود.

محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طبق اعلام صورت گرفته خودروسازان و وارد‌کنندگان خودرو از پرداخت جریمه توقف خودروها در تعمیرگاه‌هایشان، خودداری می‌کنند.

وی با بیان این‌که این در حالی است که در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، خودروسازان و وارد‌کنندگان ملزم به پرداخت این جریمه شدند، خاطر نشان کرد: با این حال این شرکت‌ها از عدم آگاهی مصرف‌کنندگان سوء‌استفاده کرده و این جریمه را پرداخت نمی‌کنند.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: در حال حاضر حقوق مصرف‌کنندگان خودرو از یکسو به دلیل پایین‌بودن کیفیت خودروهای داخلی و بالا‌بودن قیمت خودروهای خارجی و از سوی دیگر به دلیل نامناسب بودن خدمات پس از فروش این خودروها، تضییع می‌شود.

جعفری افزود: علاوه بر تخلفاتی چون پرداخت نکردن جریمه هاب خودرو، کمبود قطعه و عدم رفع عیب مناسب خودروها از جمله مشکلات رایج در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و وارد‌کنندگان خودرو است.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با بیان این‌که امیدواریم دستگاه‌های مسوول با چنین تخلفاتی برخورد کنند، تصریح کرد: باید با اطلاع‌رسانی گسترده مصرف‌کنندگان از حقوق قانونی‌شان در حوزه خدمات خودرویی آگاه کرد تا خودروسازان و وارد‌کنندگان خودرو نتوانند از عدم آگاهی مصرف‌کنندگان سوء‌استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۱ ۰۹:۳۷

چرا تا حالا مردم را از اين حق آگاه نساختيد. چرا تا چند سال قبل در رسانه ها و روزنامه ها اين مطلب را بيان نکرديد. شايد بخاطر حمايت از صنعت ملي؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۲ ۰۰:۱۸

خودت چي فکر مي کني ؟؟؟!!! همه چيز ما شده سياسي ... ورزش. اقتصاد. خوانندگي. طنز. بازيگري. سينما. صنعت. خودروسازي. واردات. صادرات. مزايده. حتي دعوا براي پيگيري حقوق مردم هم سياسي است.