• پنجشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۴ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 94080703661
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

دبیر ستاد ارتقاء نظام اداری کرمانشاه:

نباید بگذاریم در جامعه بی‌اعتمادی ایجاد شود

ایسنا/کرمانشاه دبیرستاد ارتقاء نظام سلامت اداری و مبارزه با مفاسد استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در بحث مبارزه با مفاسد اداری ابتکاری جدید طراحی کرده و در این راستا به عنوان الگوی سایر استان‌ها تبدیل شده است.

دبیرستاد ارتقاء نظام سلامت اداری و مبارزه با مفاسد استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در بحث مبارزه با مفاسد اداری ابتکاری جدید طراحی کرده و در این راستا به عنوان الگوی سایر استان‌ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی در دهمین جلسه کارگروه ارتقاء نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد که با حضور اعضا برگزار شد، با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان در مبارزه با مفاسد اداری همدل و همراه هستند، افزود: در راستای مبارزه با فساد اداری که جزو اهداف و برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید است، نهایت جدیت خود را بکار گرفته‌ایم و در این زمینه هیچ گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

وی همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌ها را زمینه ساز حل مشکلات عنوان کرد و گفت: وظیفه داریم با همدلی و همکاری در راستای مبارزه با فساد اداری گام برداریم، زیرا مردم همواره از نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف حمایت و پشتیبانی کرده‌اند، لذا نباید بگذاریم که در جامعه بی‌اعتمادی ایجاد شود.

مدیرکل دفتربازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه ادامه داد: همواره تلاش کرده‌ایم که بسترهای لازم برای شکل گیری بیش از پیش سلامت اداری در جامعه فراهم شود و خوشبختانه این مهم از سوی استاندار کرمانشاه مورد تاکید قرار گفته و طی جلساتی که با وی داشته‌ایم، اجرای طرح مقابله با فساد نظام اداری که در استان کرمانشاه در حال اجرا است را جزو اولویت‌های کاری خود اعلام کرده‌اند که این پشتیبانی و حمایت از سوی مدیریت ارشد استان مایه خرسندی و دلگرمی است.

عزیزی با اشاره به تعامل و همکاری مناسب با دستگاه قضایی جهت مبارزه با فساد گفت: خوشبختانه همکاری مناسبی در استان جهت مبارزه با فساد اداری وجود دارد و ما نهایت تلاش خود را برای بهره گیری از این فرصت برای توجه بیشتر به نظام سلامت اداری بکار گرفته‌ایم.

دبیر ستاد ارتقاء نظام سلامت اداری و مبارزه با مفاسد استان کرمانشاه همچنین با اشاره به توفیقات نظام جمهوری اسلامی در بحث استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای و رویارویی ایران اسلامی با شش قدرت جهانی گفت: این توفیقات با صبوری مردم حاصل شده و این مردم ثابت کرده‌اند که در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی مستحکم و با صلابت هستند، لذا با تمامی توان در راستای ایجاد بسترهای لازم برای ارائه خدمات بیشتر و گسترده تر به مردم تلاش خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که بعضی از خطاها که در جامعه رخ می‌دهد، منجر به بی اعتمادی شود.

وی با اشاره به تلاش و جدیت مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در راستای توجه به نظام سلامت اداری در استان گفت: خوشبختانه اکثر دستگاه‌های اجرایی استان از سلامت اداری برخوردار هستند و هم مدیران و هم کارکنان در راستای شرح وظایف قانونی خود اهتمام دارند و عمده برنامه‌های این دبیرخانه بر بحث پیشگیری از وقوع فساد در سطح سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی متمرکز است.

عزیزی خاطرنشان کرد: با این ساز و کاری که در استان کرمانشاه تعریف شده و به عنوان طرح ابتکاری و الگو برای سایر استان‌ها مورد توجه قرار گرفته است، با همکاری تمامی مدیران اجرایی، نظارتی و ستادی با توجه به تعامل خوب و سازنده‌ای که با بازرسی قضایی استان وجود دارد به دنبال یافتن راهکارهای مناسب در جهت ارتقای سلامت نظام اداری و مسدود کردن گلوگاه‌های مفسده خیز هستیم که خوشبختانه تا به امروز هم توفقیات خوبی نصیب استان شده است.

وی اظهار کرد: تا پایان سال 20 جلسه کارگروه ارتقاء نظام سلامت اداری و مبارزه با مفاسد استان با مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار خواهیم کرد و با تشکیل این جلسات قصد داریم ضمن ارائه راهکارهای عملی و طراحی سازوکارهای قانونی برای مبارزه با فساد اداری، رضایتمندی را نیز در جامعه افزایش دهیم.

وی در پایان گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با فساد و همچنین برنامه‌های دولت تدبیر و امید و استاندار نهایت کوشش خود را بکار خواهیم گرفت و از تمامی دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم اجرای این طرح را به عنوان اولویت کاری خود بدانند تا استان کرمانشاه که در این زمینه پیشتاز است، همچنان پیشتاز باقی بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha