• چهارشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94072214916
  • منبع : نمایندگی همدان

فرمانده سپاه همدان:

عدم دلبستگی به ظاهر دنیا، پیام سردار همدانی به جوانان کشور بود

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: عدم‌دلبستگی به ظواهر دنیا، پیام سردار همدانی به جوانان کشور بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: عدم‌دلبستگی به ظواهر دنیا، پیام سردار همدانی به جوانان کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، سردار "غلامعلی ابوحمزه" در کارگاه تشکلات بسیج دانشجویی در استان همدان با اشاره عوامل مورد بررسی در بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: توجه به تفاوت اصول در مردم سالاری اسلامی و مردم سالاری سکولار از مهمترین اقدامات در بحث دشمن‌شناسی بوده و نیروی بسیج باید این بحث را مورد بررسی قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان بسیجی توجه داشته باشند که مردم سالاری دینی و اسلامی همان رهرو مبنای اسلام و قرآن است در حالیکه در مکتب سکولار سعی بر این است که اسلام را به حداقل رسانده و اسلامیت را در جمهوری اسلامی از بین برده‌اند.

ابوحمزه تصریح کرد: در مکتب سکولار با حذف ولایت فقیه جمهوری دموکراتی را خلق کرده و معتقد هستند که بحث وکالت در کشور وجود دارد اما وکیل کشور هیچ حقی در دخالت امور نداشته و تنها به عنوان تقدس بر روی تشکیلات نظارت دارد ضمن اینکه فقیه را گره‌ای بر مشکلات می‌دانند.

وی با بیان اینکه از منظر سکولار در عرصه سیاسی از طرح استقلال جلوگیری می‌شود، افزود: مشکل بنیادین دشمنان اسلام با مکتب اسلامی در مبنای اسلام بوده در هر زمانی مقابل پیشرفت بر اساس عدالت را می‌گیرند.

فرمانده سپاه همدان آسیب شناسی در زیربناها را از دیگر وظایف نیروی بسیج دانست و گفت: امروز اگر از تبیین منویات مقام معظم رهبری در زیرساخت‌ها غافل شویم در رو ساخت‌های جامعه گرفتار شده در مدت‌کوتاهی زیرآب آرمان‌های امام(ره) در جامعه زده می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: در جبهه مقاومت باید از کشورهایی که در مقابل آمریکا ایستاده‌اند، حمایت شود چراکه در مردم سالاری دینی معنای اسلام در نوآوری و ابتکار و ظلم ستیزی تعرف شده است.

ابوحمزه خودکفایی و خود اکتفایی را از ملزومات مردم سالاری دینی برشمرد و افزود: امروز دشمنان اسلام می‌خواهند در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های کشور نفوذ کنند اما نیروهای هوشیار در ایران مانع از تحقق این امر در کشور می‌شوند.

وی با اشاره به حفظ صورت نظام و عدم توجه به سیرت مردم در مردم سالاری سکولار عنوان کرد: توجه به صورت محتوای اسلام را مورد هجمه قرار داده و جوانان باید در برابر جبهه باطل مقاومت کنند.

وی در پایان اظهار کرد: قیام مردم همدان در مراسم تشیع پیکر سردار همدانی به منزله غفلت این شهید بزرگ از دنیا و توجه به دینش بود که پیام خروج از ظواهر را برای دنیا به همراه داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha