• پنجشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 94071610582
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

کلنگ بزرگترین بیمارستان غرب کشور در کرمانشاه به زمین می‌خورد

کلنگ بزرگترین بیمارستان غرب کشور در کرمانشاه به زمین می‌خورد

ایسنا/کرمانشاه بیمارستان 750 تخت‌خوابی که بزرگترین بیمارستان در غرب کشور، شمال غرب و جنوب غربی کشور محسوب می‌شود، پاییز امسال در کرمانشاه کلنگ‌زنی می‌شود.

بیمارستان 750 تخت‌خوابی که بزرگترین بیمارستان در غرب کشور، شمال غرب و جنوب غربی کشور محسوب می‌شود، پاییز امسال در کرمانشاه کلنگ‌زنی می‌شود.

دکتر حسین کریم -رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، با اشاره به تصویب تغییر پروژه بیمارستان 540 تخت خوابی به بیمارستان 750 تخت خوابی، گفت: بر همین اساس امکان شروع عملیات اجرایی پروژه با همان نقشه قبلی طراحی شده امکان‌پذیر نبود.

وی افزود: در همین راستا در حال حاضر نقشه جدید بیمارستان در حال طراحی است و تمام تلاش بر این است تا نقشه یک بیمارستان پیشرفته، زیبا و کامل طراحی شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این بیمارستان بزرگترین بیمارستان در منطقه غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود، گفت: تعداد تخت‌های این بیمارستان با احتساب تخت‌های ویژه و سایر تخت‌های متفرقه به 900 تخت هم می‌رسد و قطعا به عنوان یک قطب مهم درمانی در غرب کشور محسوب می‌شود و نیاز است دقت ویژه‌ای بر روی طراحی نقشه آن صورت گیرد.

کریم با بیان اینکه این بیمارستان بر اساس طرح اولیه قرار بود در صورت ساخت، جایگزین تعدادی از بیمارستان‌های فرسوده کرمانشاه شود، گفت: با توجه به کمبود تخت و فضای بیمارستانی استان مقرر شد تا این بیمارستان‌های فرسوده بازسازی شده و همچنان به کار خود در صورت راه‌اندازی بیمارستان 750 تخت خوابی ادامه دهند.

وی با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر کلنگ‌زنی هر چه سریع‌تر این پروژه اظهار کرد: وعده استاندار بر کلنگ‌زنی این پروژه در پاییز امسال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha