• جمعه / ۱۰ مهر ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 94071006228
  • منبع : نمایندگی گیلان

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت عید غدیر گیلان

حجاج بیت الله  الحرام براثر بی توجهی رژیم سعودی جان باختند

 حجاج بیت الله  الحرام براثر بی توجهی رژیم سعودی جان باختند

ایسنا/گیلان دبیر ستاد مردمی بزرگداشت عید غدیر استان گیلان با اشاره به جان باختن هزاران نفر از حجاج بیت الله  الحرام گفت: حجاج بیت الله  الحرام بواسطه بی کفایتی و بی توجهی رژیم وهابی سعودی در حادثه منا جان باختند.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت عید غدیر استان گیلان با اشاره به جان باختن هزاران نفر از حجاج بیت الله  الحرام گفت: حجاج بیت الله  الحرام بواسطه بی کفایتی و بی توجهی رژیم وهابی سعودی در حادثه منا جان باختند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، با بیان اینکه اسرار زیاد ستاد مردمی بزرگداشت عید غدیر بر تاکید و پافشاری برگزاری و جشن های مذهبی با بهره گیری از آموزه های دینی و روایی است اظهار کرد: متاسفانه در چندسال اخیر بسیاری از دستگاه های متولی فرهنگی جهت برگزاری سرور دینی به سبک و آموزه های غربی به جهت سهل الوصول بودن آن مراجعه داشته اند که آسیب های جدی اخلاقی، اجتماعی و در حوزه رفتار دینی داشته است.

وی تصریح کرد: از باب مثال مراکزی که دارای بودجه های کلان فرهنگی هستند با اختصاص مبالغ کلان برای کنسرت های موسیقی همچون نیمه شعبان خروجی بزرگداشتشان با مبانی دینی و آموزه های مکتب اهل بیت تطابق نداشته است و این حتی در بسیاری از طیف های مذهبی به عنوان امر عادی تلقی شده است و برای برگزاری محفل سرور دینی نه یک الگوی مناسب ارائه گشته است و نه توجه به متون دینی و روایات ائمه شده است.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت عید غدیر استان گیلان یادآور شد: پخت و توزیع نذورات علاوه بر اینکه آثار وضعی که غذای نذری و تبرکی بر فرد و افراد می گذارد، به مشارکت مردمی در این مراسمات و ساماندهی توسلات مردمی می انجامد.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: از تمام مسئولین فرهنگی و مراکز اثرگذار تبلیغی همچون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اداره ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و صداوسیما انتظار می رود این سبک برگزاری اعیاد مذهبی تبلیغ و ترویج نمایند تا خدای ناکرده بواسطه الگوگیری های غلط بخشی از محافل و مجالس مردمی و مذهبی آغشته به گناه در گوشه کنار شهرمان نگردد؛ مانند برخی از وقایع تلخی که به بهانه جشن اهل بیت مجالس متناسب لهو و لعب اتفاق نیافتد.

وی با بیان اینکه امسال عید غدیر، توام با یک بغض و غصه ناشی از تحقیر و توهین حجاج ابراهیمی است، گفت: حجاج بیت الله  الحرام بواسطه بی کفایتی و بی توجهی رژیم وهابی سعودی در حادثه منا جان باختند.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت عید غدیر استان گیلان با اشاره به اینکه مراسم و مناسک حج در سال های اخیر، مورد هدف دجال صفتان آخرالزمانی؛ همچون دستگاه های تبلیغی و رسانه ای صهیونیسم با برخوردهای زشت و خشن ماموران سعودی همراه است گفت: تحقیر منسک دینی و الهی حج، شیوه مدیریت وهابیان حاکم سعودی است.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: در عید ولایت همه مومنین به دفاع از حج به عنوان یک منسک الهی بپردازند و ابراز ولایت نسبت به انسان کامل را با اعلام بغض، نفرت و برائت از عمال نظام استکباری سلطه یعنی سعودی های وهابی و عروسک های تکفیری مامور آمریکایی و همه نقش آفرینان دجال صفت صهیونیستی می پردازند.

وی گفت: عید غدیر خویش را با ابراز نفرت از نظام شیطان صفت آمریکایی و عمال سعودی بزرگ خواهیم داشت و ذیل فرمان ولی فقیمان جلوی نفوذ و اختلاف افکنی آمریکا و عمال داخلی آن را خواهیم گرفت و تحقق عملی آرمان عید غدیر در تبیعیت از نائب امام زمان (عج) و ولی فقیه مان و مقام معظم رهبری تحقق می بخشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha