• یکشنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94060100376
  • خبرنگار : 90089

حمایت قاطبه مجلس از پیشرفت‌های دفاعی و صنایع موشکی کشور

حمایت قاطبه مجلس از پیشرفت‌های دفاعی و صنایع موشکی کشور

اکثریت نمایندگان حاضر در جلسه امروز (یکشنبه) مجلس با امضای بیانیه‌ای از پیشرفت‌های صنعت دفاعی و صنایع موشکی کشور حمایت کردند.

اکثریت نمایندگان حاضر در جلسه امروز (یکشنبه) مجلس با امضای بیانیه‌ای از پیشرفت‌های صنعت دفاعی و صنایع موشکی کشور حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، در این بیانیه که توسط ضرعام صادقی قرائت شد آمده است:

«پیرو تاکید تاریخی رهبری کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «ما در این جنگ به این نتیجه رسیده‌ایم که باید روی پای خودمان بایستیم» صنایع دفاعی کشور با استفاده از نیروهای متخصص داخلی و بکارگیری صنایع دانش‌بنیان به گونه‌ای برنامه‌ریزی و فعالیت نمود که در سال 1393 حضرت امام خامنه‌ای (ح) فرمودند: «در صنایع دفاعی پیشرفت کردیم، در صنایع پهپاد و موشک پیشرفت کردیم. چشم‌مان به دست دشمن نباشد که کی این تحریم را بر می‌دارد، نگاه کنیم ببینیم خودمان چه کار می‌توانیم بکنیم.»

تاکید فرماندهی معظم کل قوا نشان می‌دهد که پیشرفت‌های صنایع دفاعی در عرصه جهاد علمی و دفاعی و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه به الگوی موفق در اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.

تولید موشک‌های با برد و دقت بالا، تولید و پرتاب ماهواره‌برها، ناوهای سطحی و زیر سطحی، پهپادها با قابلیت برتر و کلیه پیشرفت‌هایی که ملت عزیز شاهد آن بوده‌اند همه در زمانی به بهره‌برداری رسید که قطعنامه‌های تحریم یکی پس از دیگری صادر می‌شد.

اکنون فرزندان قهرمان این سرزمین با تاسی به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا، افتخار دیگری را در عرصه دفاعی کشور عزیزمان رقم زدند و اخیرا با آزمایش موافقیت‌آمیز موشک فاتح 313 افکار و خیالات خام و واهی دشمنان را باطل نمودند.

ما نمایندگان مجلس از تلاش‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان متولی صنعت دفاعی کشور قدردانی نموده و حمایت همه جانبه خود را از تجهیز سامانه‌ها و تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام می‌داریم. بدون شک اینگونه موفقیت‌ها در راستای اقتدار علمی، دفاعی، ملیف و بین‌المللی و در تکوین اقتصاد مقاومتی و نیز خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمنان نقش تعیین کننده دارد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha