• یکشنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94060100085
  • خبرنگار : 90136

راه‌اندازی پروژه دانش‌بنیانِ ایباما

راه‌اندازی پروژه دانش‌بنیانِ ایباما

پروژه دانش بنیانِ "بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی" در کشور راه‌اندازی شد.

پروژه دانش بنیانِ "بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی" در کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از پایگاه خبری بنیاد ایباما، این سامانه به زبان ساده، بستری را فراهم می‌سازد تا علاقه‌مندان به یادگیری در کوتاه‌ترین زمان، با کمترین هزینه و از هر کجای دنیا بتوانند از طریق سیستم آموزش مجازی در چند گام ساده به اهداف آموزشی خود دست یابند.

روشن کنید و بیاموزید، در آزمون یا ارزیابی دوره آموزشی شرکت نمایید و در انتها می توانید بیش از 17 نوع گواهی آموزشی ملی و بین‌المللی تقاضا کرده و اخذ کنند. علاقه‌مندان به ثبت‌نام و استفاده خدمات ایباما می‌توانند به وب سایت اینترنتی مراجعه کنند و به صورت رایگان نام کاربری و رمز عبور پنل کاربری خود را دریافت کنند.

سامانه ایباما – بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی بر پایه آخرین تکنولوژی برنامه‌نویسی و اجرای یک سیستم مدیریت آموزش طراحی و عرضه شده است. دانش فنی این محصول که مبتنی بر ایده و تحقیق و توسعه داخلی در کشور و کاملاً بومی به دست آمده، پس از ارزیابی‌های متعدد از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری موفق به کسب عنوان دانش بنیان شده است، تا زمینه‌ای برای رشد و شکوفایی هرچه بهتر استفاده از دانش و فناوری اطلاعات در راستای اهداف آموزش در بستر الکترونیک به صورت گسترده و فراگیر باشد.

ایباما علاوه بر خدمات آموزشی درون سازمانی با همکاری برندهای معتبر آموزشی در کشور اقدام به ارائه خدمات آموزشی متمرکز و یکپارچه کرده، به نحوی که تمام آموزشگاه‌ها و اساتید مجرب که امکان تهیه محتوای آموزشی دیجیتال را دارند در این سامانه می‌توانند محتوای آموزشی خود را ارائه کنند و از تهیه سیستم‌های مدیریت آموزش به شیوه الکترونیکی مشابه خارجی و تحمل هزینه‌های سنگین تهیه، نگهداری و سفارشی‌سازی بستر مورد نظر معاف می‌شوند.

مدیر واحد تحقیق و توسعه پروژه گفت: ایباما از هم‌اکنون در سراسر کشور در اختیار مجریان آموزش و همچنین داوطلبان استفاده از سیستم‌های نوین آموزشی قرار دارد و هر روز در حال توسعه است و در آینده بسیار نزدیک بازهم شاهد نوآوری‌هایی در این سامانه در خصوص اشتغال‌زایی و سیستم‌های تشویقی شرکت در آموزش‌های ارائه شده به این شیوه خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha