• یکشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 94052513665
  • خبرنگار : 71038

محمدجواد هاشمی نژاد تشریح کرد

جزییات برگزاری دومین کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور در تهران

 جزییات برگزاری دومین کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور در تهران

دبیر دومین کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور ، اعلام کرد : کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور، در تاریخ نهم و دهم شهریورماه در تهران برگزار می‌شود .

دبیر دومین کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور ، اعلام کرد : کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور، در تاریخ نهم و دهم شهریورماه در تهران برگزار می‌شود .

محمدجواد هاشمی‌نژاد ، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )، با بیان این که در این کنگره بین المللی 50 شخصیت علمی و متفکر در این حوزه از قاره های مختلف جهان حضور دارند ، به پشتوانه علمی این کنگره اشاره و تصریح کرد: در این راستا تاکنون چندین نشست با موضوع ترور با حضور اساتید حقوق بین الملل و علوم سیاسی از دانشگاه های مختلف در دانشگاه های کشور برگزار کردیم .

وی با بیان این که هدف اصلی برگزاری این همایش تبیین ابعاد این جنایت در سطح داخلی و بین المللی است ، ادامه داد : برای این کنگره به مانند کنگره قبلی که حدود دو سال پیش در سطح داخلی برگزار شد ، مقالات خوب و فراوانی در مورد تروریسم از سوی اندیشمندان و متفکران این حوزه ، ارسال شده است.

دبیرکل کانون هابیلیان با بیان این که مقالات ارسال شده برای این کنگره از داخل و خارج از کشور است ، تاکید کرد : مقالات برتر در این حوزه در کنگره ارائه خواهند شد و قطعا این کنگره می تواند زمینه مناسبی برای پرداختن به این موضوع و انجام اقدامات حقوقی در سطح بین المللی برای پیگیری های جنایت های انجام شده در این چارچوب باشد .

محمدجواد هاشمی نژاد همچنین از حضور و سخنرانی تعدادی از مسئولان عالی رتبه کشورمان در این همایش خبر داد .

به گزارش ایسنا ،دومین کنگره بین‌المللی ۱۷هزار شهید ترور با پیام «ایران قربانی تروریسم» برگزار می‌شود و تعدادی از سفرای خارجی و نمایندگی از سازمان ملل و برخی مجامع دیگر به منظور انتقال پیام این کنگره ، در کنگره حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha