• یکشنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 94051106193
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

استفاده از دریای دوم می‌تواند باعث کاهش بسیاری از مشکلات آبی شود

استفاده از دریای دوم می‌تواند باعث کاهش بسیاری از مشکلات آبی شود

ایسنا/هرمزگان نماینده‌ی ولی‌فقیه در هرمزگان با استقبال از طرح استفاده از دریای دوم یا همان شرجی توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: استفاده از این طرح می‌تواند باعث کاهش بسیاری از مشکلات در زمینه‌ی کمبود آب استان شود و باید در این زمینه جهاد دانشگاهی هرمزگان مورد حمایت قرار گیرد.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در هرمزگان با استقبال از طرح استفاده از دریای دوم یا همان شرجی توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: استفاده از این طرح می‌تواند باعث کاهش بسیاری از مشکلات در زمینه‌ی کمبود آب استان شود و باید در این زمینه جهاد دانشگاهی هرمزگان مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس، آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» بعدازظهر امروز(11مردادماه) در دیدار با اعضای هیئت رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان جهاد دانشگاهی استان در عمر کوتاه خود فعالیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف در هرمزگان انجام داد و حرکت خوبی را آغاز کرده است.

امام جمعه‌ی بندرعباس با بیان این‌که حرکت‌های خوب و فعالیت‌های مفیدی در جهاد دانشگاهی هرمزگان شده است، افزود: حرکت‌ها و فعالیت‌های مفیدی در این دانشگاه انجام‌شده که باید آنها را ادامه دهد و نباید به همین میزان فعالیت قانع بود.

وی با بیان این‌که باید برای شناخت طبیعت، علم خود را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: شکر علمی این است که هر نعمت را در جهت علمی انجام دهیم و تا یک نعمت را به‌درستی نشناسیم نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم .

نعیم‌آبادی تصریح کرد: استان هرمزگان از نظر منابع طبیعی غنی است اما تاکنون نتوانسته از این منابع به‌درستی استفاده کندف جهاد دانشگاهی می‌تواند در این عرصه وارد شود و فعالیت خوبی داشته باشد.

وی با استقبال از طرح استفاده از دریای دوم یا همان شرجی توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: استفاده از این طرح می‌تواند باعث کاهش بسیاری از مشکلات در زمینه‌ی کمبود آب استان شود و باید در این زمینه جهاد دانشگاهی هرمزگان مورد حمایت قرار گیرد.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در هرمزگان افزود: استفاده از دریای دوم در استان می‌تواند در زمینه‌ی کشاورزی، استان را به تحول دجار کند، چون از شرجی بندرعباس و استان غیر از عرق روی پیشانی و خیس شدن لباس مردم چیز دیگری نصیب آنها نشده است.

وی با بیان این‌که در قدیم بیل بود اما قلم نبود، خاطرنشان کرد: در زمان قدیم مردم فعالیت‌هایی مانند دامداری، کشاورزی، صیادی و ... را انجام می‌دادند اما علم درستی برای انجام بهینه آن نداشتن هم‌اکنون که علم آن وجود دارد دیگر کسی به این فعالیت‌ها نمی‌پردازد.

امام جمعه‌ی بندرعباس یادآور شد: علم برای فرار از طبیعت نیست اما در کشور ما به گونه‌ای رواج یافته که هر کس علم آموخت باید برود پشت میز بنشیند این اشتباه است و تا فرهنگ پشت میزنشینی هست مشکلات وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha