• یکشنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 94051106180
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

قهرمان بندرعباسی در خاک فراموش نمی‌شود

قهرمان بندرعباسی در خاک فراموش نمی‌شود

ایسنا/هرمزگان زمین در قطعه هفتم آرامستان بندرعباس یک قهرمان ملی را در خود جای داد.

زمین در قطعه هفتم آرامستان بندرعباس یک قهرمان ملی را در خود جای داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، کاپیتان برکت جوذری بعداز ظهر شنبه، 10 مرداد در حضور پرشور مردم بندرعباس در خاک شهر خود آرام گرفت. او برای نجات جان یک انسان، ماسک اکسیژن خود را به همنوعش داد.

در شرایطی که مسئولان می‌توانستند با حضوری پررنگ تر در این مراسم موجب دلگرمی خانواده قهرمان شوند اما در مقابل مردم بندرعباس سنگ تمام گذاشتند. در این مراسم، آتش‌نشانان با برگزاری مراسم رژه، همکار خود را بدرقه کردند.

یکی از همکاران شهید کاپیتان جوذری گفت: شهادت جوذری واقعا کمرشکن است، تمامی آتش نشان‌ها یک خانواده هستند و امروز خانواده آتش نشان ایران با یکی از متعهدترین افراد خود در حال وداع است.

وی ادامه داد: سال اول خدمت من در آتش نشانی بندرعباس در کنار شهید جوذری آغاز شد. یادم هست روز اول ورودم شهید با دقت، حوصله و دلسوزی تمام تجهیزات را معرفی کرد و در همان زمان‌ها بود که یک حادثه حریق خودرو اتفاق افتاد. در این حادثه به جای آوردن یکی از تجهیزات مورد نیاز برای اطفای حریق، ناخواسته و به طور اشتباه ابزار دیگری را آوردم که این باعث از دست رفتن زمان که مهم ترین موضوع برای آتش نشانهاست، شد. در این شرایط، جوذری با صبر، آرامش و خونسردی به من گفت که وسیله را اشتباه آورده‌ام و این مطلب را به گونه‌ای گوشزد کرد که جز ما دو نفر هیچ کس از این موضوع با خبر نشد.

کاری که شهید جوذری با از خود گذشتی کرد قطعا در ذهن و قلب نه تنها مردم بندرعباس بلکه ایرانیان خواهد ماند.

دردناک است فکر کنی او قربانی کمبود تجهیزات ایمنی ساختمان‌های شهر بندرعباس شده است، با وجود این شرایط باید منتظر "برکت" های قهرمان بعدی باشیم.

انتهای پیام

تشیع جنازه شهید جوذری

تشیع جنازه شهید جوذری

تشیع جنازه شهید جوذری

تشیع جنازه شهید جوذری

تشیع جنازه شهید جوذری

تشیع جنازه شهید جوذری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha