• یکشنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 94051105914
  • منبع : نمایندگی خوزستان

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان:

استفاده بهینه از ظرفیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی به توسعه خوزستان کمک می‌کند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آموزشی جهاددانشگاهی می‌تواند به توسعه بیش از پیش استان کمک کند.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آموزشی جهاددانشگاهی می‌تواند به توسعه بیش از پیش استان کمک کند.

سیدعلیرضا علوی در آستانه 16 مردادماه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های واگذار شده به جهاددانشگاهی حضور موثر در فعالیت‌های آموزشی است که در حال حاضر این فعالیت‌ها در قالب آموزش‌های بلندمدت در موسسات و مراکز آموزش عالی علمی کاربردی و آموزش‌های تخصصی در مراکز آموزش کوتاه‌مدت انجام می‌شود.

وی افزود: در استان خوزستان جهاددانشگاهی در زمینه آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت سابقه موفقی دارد و براساس آمارهای موجود اطمینان مردم و دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی رو به گسترش است.

علوی، تاسیس مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 2، افزایش تعداد دوره های آموزشی، تاسیس گروه‌های آموزشی تخصصی جدید، افزایش قراردادهای آموزشی با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و توسعه آموزش‌های مجازی را از مهمترین دستاوردهای معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان برشمرد و خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه در سال گذشته که نخستین سال برنامه پنجم توسعه معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان بود به بیش از 98 درصد اهداف تعیین شده در برنامه دست یافتیم.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان بر ضرورت توجه به کیفیت آموزش‌های کوتاه مدت ارایه شده به شهروندان، تاکید و تصریح‌کرد: توجه به بهبود کیفیت در کنار گسترش کمی آموزش‌ها یکی از مهمترین خط مشی‌های حوزه آموزشی جهاددانشگاهی خوزستان است. تحلیل نظرسنجی‌های انجام شده از فراگیران شرکت کننده در دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی خوزستان از رضایتمندی اکثریت فراگیران حکایت دارد.

وی با اشاره به فضای مناسب برای ارایه خدمات آموزشی در شهرستان‌های استان، یادآور شد: فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی در شهر اهواز متمرکز شده است، در حالی که بخش قابل توجهی از شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی ما از شهرستان‌ها هستند. معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان خوزستان آمادگی دارد در صورت مساعدت مدیریت استان به خصوص فرمانداران، مراکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت در شهرستان‌های استان تاسیس کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha