• شنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94051004917
  • خبرنگار : 71516

شهادت 2 جوان فلسطینی به دست نیروهای رژیم صهیونیستی

شهادت 2 جوان فلسطینی به دست نیروهای رژیم صهیونیستی

تنها پس از گذشت 24 ساعت از سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی به دست صهیونیست‌ها دو جوان فلسطینی به دست نیروهای رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه و کرانه باختری به شهادت رسیدند.

تنها پس از گذشت 24 ساعت از سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی به دست صهیونیست‌ها دو جوان فلسطینی به دست نیروهای رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه و کرانه باختری به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که محمد حامد المصری، جوان 17 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در غرب شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه به شهادت رسید.

وی اعلام کرد که جوان دیگری نیز به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که گروهی از جوانان فلسطینی نزدیک دیوار مرزی واقع در شمال نوار غزه شده‌ و به دستور سربازان ارتش برای توقف پیشروی‌شان گوش نکردند.

رژیم صهیونیستی مدعی شده که این جوانان به سمت دیوار امنیتی سنگ پرتاب کرده و در نتیجه نیروهای اسرائیلی به سمت گروه‌های فلسطینی تیراندازی کردند.

همچنین خبرنگار الجزیره اعلام کرد که لیث فضل الخالدی دیگر جوان فلسطینی پس از درگیری‌ها با نیروهای رژیم صهیونیستی در شمال رام الله واقع در کرانه باختری به شهادت رسید.

پیش از این شهرک نشینان اسرائیلی به دو منظور در روستای دوما در جنوب شهر نابلس حمله کردند و این دو منزل را به آتش کشیدند که در نتیجه آن کودک شیرخواره فلسطینی شهید و سه تن از خانواده‌اش نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر به دنبال سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی درگیری‌های شدیدی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در رام الله رخ داد.

همچنین عدنان الضمیری، سخنگوی رسمی دستگاه امنیت فلسطین اعلام کرد که شهرک نشینانی که مرتکب جنایت تروریستی علیه فلسطینی‌ها شده‌اند در حال حاضر تحت تعقیب نیروهای امنیتی فلسطین هستند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از خانواده کودک شیرخواره فلسطینی در بیمارستان تل هاشومیر در مرکز اراضی دیدن کرد.

در بیانیه صادره از سوی دفتر نتانیاهو آمده است که نتانیاهو از برادر علی دوابشه که به دست شهرک نشینان سوزانده شد و خانواده‌اش که در حال حاضر با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، ملاقات کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha