• چهارشنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 94050704074
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

پیشرفت 70درصدی کمپینگ اقامتی پارک جنگلی یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 70درصدی کمپینگ اقامتی پارک جنگلی یاسوج خبرداد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 70درصدی کمپینگ اقامتی پارک جنگلی یاسوج خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری در بازدید از این پروژه به ایجاد زیرساخت مناسب برای جذب گردشگر در استان اشاره و تصریح‌کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان و نیاز به ایجاد زیرساخت‌ها برای رفاه گردشگران کمپینگ اقامتی پارک جنگلی یاسوج در هفت هکتار آغاز کردیم.

باقری با بیان اینکه در فازهای مختلف این پروژه گردشگری کارهای خوبی صورت گرفته است بیان‌کرد: در فاز اول سرویس بهداشتی، سکونشیمن، آلاچیق، روشنایی، آبخوری، را تکمیل کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای فاز دوم وسوم این پروژه اعتباری بالغ بر5 میلیارد ریال تخصیص داده شد که تاکنون بالغ بر 3 میلیارد ریال آن هزینه شده است.

باقری از احداث چهار سوئیت اقامتی، زیرسازی و آسفالت محوطه اقامتگاه، احداث کباب‌پز، احداث پارکینگ، رستوران در فاز دوم و سوم این مکان تفریحی و گردشگری در پارک جنگلی یاسوج خبرداد.

وی عنوان کرد: 5 هتل با 207 اتاق و 698 تخت در این استان وجود دارد با این حجم گردشگر به استان نیاز داریم تا اقامتگاه‌های بیشتری در استان ایجاد شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 14 منطقه نمونه گردشگری، 11روستای هدف گردشگری، 17 اردوگاه رفاهی و چهار کمپینگ اقامتی در این استان وجود دارد.

باقری با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در روابط بین‌الملل عنوان کرد: باید تلاش کنیم در روستاهای هدف گردشگری زیرساخت‌های لازم برای اقامت گردشگران خارجی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه هر یک از استان‌های کشور در یک محور صنایع‌دستی، گردشگری یا میراث فرهنگی پتانسیل گردشگری وجود دارد، اضافه کرد: کهگیلویه وبویراحمد در هر سه محور صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و گردشگری قطب گردشگری است که خوشبختانه در چند سال اخیر کارهای خوبی برای استفاده از این ظرفیت‌ها شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha