• یکشنبه / ۴ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 94050401889
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

حفظ نیرو و منابع انسانی از مهمترین مسائل کشور است

حفظ نیرو و منابع انسانی از مهمترین مسائل کشور است

ایسنا/همدان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان حفظ نیرو و منابع انسانی را از مهم‌ترین مسائل کشور دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان حفظ نیرو و منابع انسانی را از مهم‌ترین مسائل کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، "مسعود اقلامی" یکشنبه چهارم مرداد در همایش پیشگیری از اعتیاد، با تاکید بر اینکه نیرو و تفکر انسانی نقش اساسی و تاثیرگذاری در اقتصاد کشور دارد، اظهار کرد: همه سرمایه‌ها باید با استفاده از نیروی انسانی محقق و در جهت تقویت آن قدم برداشته شود چرا که مهم‌ترین بخش اقتصاد منابع‌انسانی است.

وی با تاکید بر اینکه بحث اقتصاد از مهم‌ترین مسائل در جهان است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی چند سال اخیر نیز این موضوع را مورد تاکید قرار داده‌اند چرا که این مسئله در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و کشورهای جهانی در این زمینه قصد دارند به نظام آسیب جدی وارد کنند.

اقلامی با بیان اینکه در حال حاضر کشور با بحث مشکل اقتصادی مواجه است، اظهار کرد: اقتصاد و اقتصاد مقاومتی در جایگاهی قرار دارد که هم می‌تواند باعث پیشرفت کشور شود و هم به آن آسیب جدی وارد کند.

وی عنوان کرد: اگر به نیروی انسانی رسیدگی نشود مبتکر، خلاق و کارآمد نخواهد شد و نمی‌تواند استعداد و خلاقیت خود را در واحدهای تولیدی بروز دهد و تک تک افراد در بحث اقتصاد تاثیرگذار هستند و می‌توانند اقتصاد مناسبی را برای کشور رقم بزنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه تصریح کرد: دنیا تلاش می‌کند با به‌کارگیری دانش روز، مسائل فرهنگی را با استفاده از موادمخدر مختل کند که متاسفانه در بحث اقتصاد مقاومتی در ارتباط با یک موضوع کمتر کار شده است.

نیروی انسانی درگیر با موادمخدر توانایی بروز استعدادهای خود را ندارد

وی اظهار کرد: اگر نیروی انسانی به موادمخدر آلوده شود نمی‌تواند این استعدادها را بروز دهد و در جهان بدرخشد به طوری‌که موادمخدر نیروی انسانی کارآمد را به نیروی بی‌اثر تبدیل خواهد کرد.

اقلامی در ادامه با تاکید بر اینکه ما باید تمام تلاش خود را در جهت مقابله با بحران و معضل موادمخدر به کار گیریم، گفت: کشورهای غربی و بیگانه برای مقابله با نیروی انسانی در حال شیوع موادمخدر در کشورها هستند که ما باید در جهت مقابله با این هدف شوم تلاش کرده و هوشیاری خود را به کار گیریم.

وی با اشاره به آگاه‌سازی و آشنا کردن همه مردم با بحران مواد مخدر اظهار کرد: از جمله اقدامات طی چهار ماهه نخست سال‌جاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مبارزه و پیشگیری از اعتیاد برگزاری کلاس‌های آموزش مهارت‌های زندگی ویژه 230 نفر از کارگران با 950 نفر ساعت با همکاری سازمان بهزیستی، توزیع دی‌وی‌دی مهارت زندگی و ارتقاء سلامت کار ویژه سرپرستان و اجرای طرح غربالگری است و دو خط تلفن 09628 و 02143945 در راستای پیشگیری و ارتقاء سطح خانوده و صیانت از خانواده پیش‌بینی شده است.

پیروزی در مذاکرات هسته‌ای نشان‌دهنده بلوغ و اقتدار ایران اسلامی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در پایان با تاکید بر اینکه پیروزی در مذاکرات هسته‌ای نشان‌دهنده بلوغ و اقتدار ایران اسلامی است، گفت: مذاکرات هسته‌ای بعد از ماه‌ها در مقابل شش کشور بزرگ باعث شد که ایران خود را به اثبات برساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha