• سه‌شنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94043015726
  • خبرنگار : 71496

تاکید گردان‌های قسام بر در اختیار داشتن یک نظامی اسرائیلی

تاکید گردان‌های قسام بر در اختیار داشتن یک نظامی اسرائیلی

گردان‌های عزالدین قسام با تاکید بر در اختیار داشتن یک نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با گذشت یک سال از اسارت شائول آرون، رژیم صهیونیستی از به دست آوردن کوچکترین اطلاعاتی در مورد نظامی اسیر خود ناتوان مانده است.

گردان‌های عزالدین قسام با تاکید بر در اختیار داشتن یک نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با گذشت یک سال از اسارت شائول آرون، رژیم صهیونیستی از به دست آوردن کوچکترین اطلاعاتی در مورد نظامی اسیر خود ناتوان مانده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گردان های قسام در بیانیه‌ای به مناسبت گذشت یک سال از اسارت آرون در جنگ غزه تصریح کرد که امروز در آستانه آزادی اسرای فلسطینی از زندان های صهیونیستی هستیم در حالیکه دشمن حیرت زده و شوکه شده و از هیچ طریقی نمی‌تواند کوچکترین اطلاعاتی در مورد نظامی اسیر خود در غزه به دست آورد.

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که راس ساعت 00:45 بامداد 20/7/2014 مبارزان قسام توانستند شائول آرون، را در عملیاتی در شرق شهر غزه که به هلاکت و زخمی شدن 14 نظامی دیگر این رژیم از جمله غسان علیان، فرمانده تیپ گولانی انجامید به اسارت بگیرند و امروز دقیقا 365 روز است آرون در اختیار ما قرار دارد و دشمن عاجز و ناتوان کاری از دستش بر نمی‌آید.

قسام در این بیانیه اشاره‌ای به سرنوشت شائول آرون نکرده و اطلاعات بیشتر در مورد وی نداده است.

شاخه نظامی حماس اعلام کرد: ما گفته هایمان قطعی و کاملا صریح است و مبارزان ما حرف اول را در میدان نبرد می زنند و صهیونیست ها هم اگر می خواهند واقعیت ها را دریابند و در جریان امور قرار گیرند، باید بیانیه ها و گفته های ما را پیگیری کنند نه سران جنایتکار و دروغگوی خود را.

گردان های قسام در جریان جنگ سال گذشته در غزه از اسارت شائول آرون نظامی صهیونیستی در جریان حمله زمینی ارتش صهیونیستی به باریکه غزه خبر داد.

دو روز پس از اعلان اسارت این نظامی توسط قسام، ارتش صهیونیستی اعتراف کرد که این فرد ناپدید شده اما به دروغ مدعی شد که وی در نبرد با مبارزان قسام در غزه کشته شده است.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی لئور لوتین افسر ذخیره ارتش را به عنوان مسئول پرونده نظامیان اسیر صهیونیستی در باریکه غزه انتخاب کرده است.

رژیم صهیونیستی حماس را متهم کرده که جسد هدار گولدن یکی از افسران ارتش صهیونیستی را نیز که در درگیری های شرق رفح در یکم آگوست کشته شده بود، نزد خود نگه داشته اما حماس هنوز این ادعای دشمن را رد یا تایید نکرده است.

در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی اخیرا با انتشار اخباری از احتمال اسارت نظامیانی دیگر نزد حماس خبر دادند، هر چند حماس تاکنون در این باره سکوت کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha