• شنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۴ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94042010425
  • خبرنگار : 71511

یک فعال دانشجویی: وحدت کلمه مصداق همدلی در مذاکرات است

یک فعال دانشجویی: وحدت کلمه مصداق همدلی در مذاکرات است

یک عضو شورای مرکزی جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی گفت: وحدت کلمه مصداق همدلی در مذاکرات است.

یک عضو شورای مرکزی جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی گفت: وحدت کلمه مصداق همدلی در مذاکرات است.

امین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: باید جامعه جوان و دانشجو را به سمتی سوق دهیم تا صدای واحدی از مذاکرات به گوش برسد که همدلی و همزبانی در این قضیه را به اثبات برسانیم، اگر ما همدل و همزبان نباشیم تیم مذاکره‌کننده مقابل فکر می کند که تیم مذاکره کننده ما بدون پشتوانه به مذاکره آمده، لذا بایستی با توجه به صحبت‌های رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت کرد.

وی افزود: همه ما به دنبال توافق خوبی هستیم که مد نظر رهبر معظم انقلاب هست. توافقی که خواسته‌ها و خطوط قرمز ما در آن رعایت شود، همانطور که رهبری فرمودند این توافق باید عزّتمندانه باشد،مصالح جمهوری اسلامی به دقّت و با وسواس باید در آن رعایت شود.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت:باید اعتماد کافی به تیم هسته‌ای وجود داشته باشد چون این اعتماد منجر به انسجام ملی خواهد شد. مطمئنا این افرادی که بر سر میز مذاکره رفته‌اند در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند و بایستی در این شرایط تاریخی مورد حمایت قرار بگیرند.

وی افزود: مجلس هم وظایفی دارد که باید با چشمانی هوشمند بر تمام موضوعات نظارت کرده و در جاهای مناسب تذکر داده و حتی اگر نیاز به مداخله باشد دخالت کند. از طرفی دیگر قطعا تمام مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده اعتماد داشته باشند و مطمئن باشند تیم هسته‌ای بر اساس اصول ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب و خطوط قرمز نظام حرکت می کنند.

اسدی درپایان خاطرنشان کرد:‌ از طرفی دیگر به طور حتم آنچه که مورد تأیید رهبر معظم انقلاب و نظام در مقوله مذاکرات هسته‌ای باشد آن موضوع مورد حمایت مجلس هم است اما قطعا در بحث مذاکرات هسته‌ای مسیر دشواری پیش روی تیم مذاکره کننده قرار دارد همچنین به طور حتم همه باید نگران رفتارهای غربی‌ها در ادامه مذاکرات باشیم چون دیوار بی اعتمادی ملت ایران نسبت به غرب بسیار بلند است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha