• سه‌شنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 94041609085
  • منبع : نمایندگی زنجان

/روز قدس؛ روز مقابله با مستکبرین/

فریاد علیه ظلم در روز جهانی قدس هیچ‌گاه کمرنگ نخواهد شد ‌

فریاد علیه ظلم در روز جهانی قدس هیچ‌گاه کمرنگ نخواهد شد ‌

ایسنا/زنجان ‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه روز قدس، روز همدلی همه مسلمانان جهان است، گفت: فریاد علیه ظلم در روز جهانی قدس نهادینه شده و هیچ‌گاه کمرنگ نخواهد شد.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه روز قدس، روز همدلی همه مسلمانان جهان است، گفت: فریاد علیه ظلم در روز جهانی قدس نهادینه شده و هیچ‌گاه کمرنگ نخواهد شد.

‌حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: روز جهانی قدس میراث ماندگار امام راحل است که در طول سالیان گذشته به ‌هیچ‌ عنوان دستخوش تحولات سیاسی نشده و قطعاً در ادامه راه نیز چنین نمی‌شود و در این روز مردم همچون سنوات گذشته به میدان آماده و از مردم مظلوم فلسطین و سایر مسلمانان جهان که زیر یوغ مستکبران هستند، دفاع خواهند کرد.

وی تصریح ‌کرد: عده‌ای عنوان می‌کنند که راهپیمایی روز قدس امسال دستخوش مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی خواهد شد، در حالی ‌که همگان باید بدانند که مردم ایران به‌ دور از هر نتیجه‌ای که در این مذاکرات به ‌دست آید، در این عرصه حضور داشته و امسال باشکوه‌تر از سالیان گذشته فریاد حمایت از مظلوم را سر خواهند داد.

این مسئول با بیان اینکه مسلمانان جهان اسرائیل را دولت قانونی ندانسته و تا آخر از ملت مظلوم فلسطین که حقشان پایمال شده است، حمایت خواهند کرد، یادآور شد: قطعاً روزی فرا خواهد رسید که رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم مجبور به دادن حق همه فلسطینیان خواهد شد و حمایت جوامع مسلمان تا آن روز از مردم فلسطین ادامه خواهد داشت، هر چند باید عنوان کرد که هستند مسلمانان دیگری در جهان که اسیر زیاده‌خواهی دولت‌های متجاوز شده و شرایط سختی را سپری می‌کنند که باید روز قدس بهانه‌ای برای حمایت از آنان نیز باشد.

خدایی ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس قطعاً پیام حمایت مسلمانان از مظلومان جهان خواهد بود و این تجمع دلگرمی بزرگی برای مظلومان به‌ شمار می‌آید تا به مبارزه برای احقاق حق خود ادامه دهند و این روز فرصتی بزرگ برای طرح سوالات مسلمانان از کشورهای استکباری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha