• جمعه / ۱۲ تیر ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94041206635

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

اعضای تیم مذاکره کننده ایران باید حمایت شوند

اعضای تیم مذاکره کننده ایران باید حمایت شوند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تیم مذاکره کننده ما سربازان جبهه دیپلماسی هستند و می‌خواهند یک توافق تاریخی را رقم بزنند؛ بنابراین باید از پشت جبهه حمایت شوند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تیم مذاکره کننده ما سربازان جبهه دیپلماسی هستند و می‌خواهند یک توافق تاریخی را رقم بزنند؛ بنابراین باید از پشت جبهه حمایت شوند.

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، با بیان این‌که «مقام معظم رهبری خطوط اصلی و راهبردی و استراتژیک مذاکرات را مشخص کرده‌اند»،‌ تصریح کرد:‌ تبعا آقای ظریف و اعضای تیم مذاکره کننده بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری‌ مذاکرات را پیش می‌برند.

وی با بیان این‌که «موضوع لغو تحریم‌ها بدون تلف کردن زمان، مصاحبه نکردن با دانشمندان هسته‌ای و عدم بازدید از مراکز ما از جمله مسائل اصلی و اساسی برای ماست» گفت:‌ هیأت ایرانی بر این موضوعات و دیگر خطوط قرمز پافشاری می‌کنند و وقتی طرف مقابل ما این پافشاری‌ها را ببیند، پذیراتر خواهد شد.

وی اظهار کرد: اگر مذاکره کنندگان بر خطوط اصلی و موضوعات مهم مقاومت کنند ، طرف مقابل مجبور است این حقوق را بپذیرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: کسانی که مذاکره می‌کنند، فرزندان انقلاب هستند و افراد متدین،‌ شجاع و با تجربه و توانمندی قلمداد می‌شوند و فعالان سیاسی نیز باید ازآن‌ها حمایت کنند؛ چراکه این افراد سربازان جبهه دیپلماسی ما هستند و می‌خواهند یک توافق تاریخی را رقم بزنند؛ لذا باید از پشت جبهه حمایت شوند.

وی همچنین اظهار کرد: باید دانست حمایت از تیم مذاکره کننده با ارائه نظرات کارشناسی و دلسوزانه منافاتی ندارد. در واقع اگر نظرات کارشناسی بدون تخریب و با دید منصفانه بیان شود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است ونمی‌تواند ایرادی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha