• یکشنبه / ۷ تیر ۱۳۹۴ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 94040703972
  • منبع : نمایندگی سمنان

در گردهمایی خیرین و واقفین وزارت علوم در مشهد

خیّران دانشگاهی سمنان تقدیر شدند

خیّران دانشگاهی سمنان تقدیر شدند

در نخستین گردهمایی خیرین و واقفین وزارت علوم که در مشهد مقدس برگزار شد، از خیران دانشگاه سمنان به دلیل فعالیت‌های چشمگیر با اهدای لوح قدردانی شد.

در نخستین گردهمایی خیرین و واقفین وزارت علوم که در مشهد مقدس برگزار شد، از خیران دانشگاه سمنان به دلیل فعالیت‌های چشمگیر با اهدای لوح قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، در این گردهمایی دکتر محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری از خدمات و فعالیتهای چشمگیر عباس آل بویه به عنوان مدیر عامل و علی اصغر جمعه ای و مهندس منصور بیرقی به عنوان خیران دانشگاه سمنان قدردانی کرد.

در بخشی از متن تقدیر نامه وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری آمده است:روح سخاوتمندی ، مهربانی و ایثارگری جناب عالی ، همچون خورشیدی به پیکر جامعه گرما می بخشد و عطر روح افزای کرامتتان جان ها را می نوازد.

در بخش دیگری از متن تقدیر نامه وزیر علوم از دانشگاه سمنان آمده است: بر خود لازم می دانم از عزم و اراده خیر گستر جناب عالی برای توسعه زیر ساخت‌های علم و فناوری و آموزش عالی کشور قدر دانی نمایم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل بنیاد خیرین دانشگاه سمنان با بیان اینکه بنیاد خیرین دانشگاه سمنان از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده ،گفت: ساخت و ساز در فضای دانشگاه ، کمک به دانشجویان کم بضاعت با استعداد، تهیه و تجهیز وسایل اداری و آزمایشگاهی و اهدای کتاب از سوی خیران و موسسات مختلف از فعالیت های چشمگیر این بنیاد بوده است.

عباس آل بویه افزود: هدف خیران حمایت و پشتیبانی و به ثمر رساندن خلاقیت دانشجویان و کمک به نخبه پروری و نخبه سازی است.

آل بویه ، کمک ماهیانه اساتید عضو این بنیاد را بیشترین منبع درآمد بنیاد خیرین دانشگاه سمنان عنوان و خواستار جهت دادن کمک های خیران به سوی دانشگاهها به عنوان مراکز توسعه و پیشرفت کشور و مراکز انسان سازی شد.

در نخستین گردهمایی خیرین و واقفین دانشگاه‌های سراسر کشور که به مدت سه روز برگزار شد، ساخت حدود 200 هزار متر مربع فضاهای اموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی و غیره ، حاصل کار خیرین در سال‌های اخیر در سطح کشور عنوان شد.

در حال حاضر بیش از 100 هزار مترمربع پروژه عمرانی در همه حوزه‌ها توسط خیرین در حال ساخت است.

رونمایی از تمبر خیرین و واقفین وزارت علوم و فناوری و سایت بنیاد حامیان علم و فناوری از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha