• سه‌شنبه / ۲ تیر ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94040201210

مدیر اجرای بزرگداشت هفته احزاب خبر داد

دیدار چهره های سیاسی و نمایندگان احزاب با رئیس جمهور

دیدار چهره های سیاسی و نمایندگان احزاب با رئیس جمهور

مدیر اجرای بزرگداشت هفته احزاب از دیدار چهره های سیاسی و نمایندگان احزاب با رئیس جمهور خبر داد و گفت:‌ اگر قرارباشد این دعوت ها، دعوت های غیر حساب شده ای باشد و جناحی به جناح دیگر ترجیح داده شود این موضوع به فرهنگ تحزب و نشر آن آسیب می رساند.

مدیر اجرای بزرگداشت هفته احزاب از دیدار چهره های سیاسی و نمایندگان احزاب با رئیس جمهور خبر داد و گفت:‌ اگر قرارباشد این دعوت ها، دعوت های غیر حساب شده ای باشد و جناحی به جناح دیگر ترجیح داده شود این موضوع به فرهنگ تحزب و نشر آن آسیب می رساند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با اشاره به دیدار رئیس جمهور با نمایندگان احزاب که قرار است فردا شب انجام شود، گفت: با توجه به فراخوانی که در راستای دعوت از چهره های سیاسی و نمایندگان احزاب برای این برنامه داده شده است باید گفت که ما اعتقاد داریم برای پیشرفت فرهنگ تحزب مسئولین برگزاری این برنامه باید به هر سه جناح اصولگرا ،‌اصلاح طلب و اعتدالیون فراخوان می دادند.

وی افزود: هم اکنون مشخص نیست که انتخاب افرادی که قرار است در این دیدار حضور پیدا کنند با چه رویکردی صورت گرفته است و آیا این موضوع با توجه به جناح های جاری حاکم انجام شده و یا یک انتخاب سلیقه ای بوده است؟

رئیس ستاد برپایی هفته احزاب در ادامه اظهار کرد: برخی احزاب و شخصیت های سیاسی انتقادات خود را نسبت به این موضوع به بنده منعکس کردند. در همین راستا باید گفت ما باید رشد فرهنگی تحزب را دنبال کنیم و انتظار ما از رئیس جمهور یک نظام نیز حرکت در مسیر رشد تحزب است. اگر قرارباشد این دعوت ها، دعوت های غیر حساب شده ای باشد و جناحی به جناح دیگر ترجیح داده شود این موضوع به فرهنگ تحزب و نشر آن آسیب می رساند.

مرتضوی کیاسری گفت:‌به هر ترتیب امسال گذشت ولی انتظار ما این است که همه اعضای خانه احزاب ایران در این موضوعات مورد توجه قرار بگیرند و از همه آن‌ها دعوت به عمل بیاید. چرا که این موضوع باعث می‌شود همه سلایق و گرایشات به همدلی و همزبانی هر چه بیشتر با دولت محترم تدبیر و امید بپردازد.

وی با بیان اینکه گزینشی عمل کردن دولت در مورد احزاب و افراد سیاسی می تواند به حوزه فعالیت سیاسی آسیب برساند گفت:‌ ما مشکلی نداریم که دفتر ایشان از افراد حقیقی سیاسی هم دعوت کند اما باید همه افراد خانه احزاب ایران بدون ترجیح جناحی بر جناح دیگر مورد ا همیت قرار بگیرد.

همچنین جمشید ایرانی مدیر اجرایی بزرگداشت هفته احزاب نیز به تشریح برنامه های ستاد برگزاری این هفته پرداخت و گفت: ما فردا شب با آقای رئیس جمهور دیدار خواهیم کرد ضمن اینکه روز جمعه در مرقد امام (ره) و مزار شهدای هفت تیر حضور پیدا می کنیم و در روز شنبه وزیر کشور میزبان احزاب و گروه های سیاسی خواهند بود. ضمن اینکه در روز یکشنبه دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی در دستور کار قرار دارد.

نشست خبری مراسم سالگرد بزرگداشت شهدای حزب جمهوری اسلامی در روز 31 خرداد با حضور ابوالقاسم رئوفیان نماینده اصولگرایان ، محمدجواد حق شناس نماینده اصلا طلبان و حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی کیاسری نماینده اعتدالیون برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha