• پنجشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۰:۰۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94032816219
  • خبرنگار : 71463

واکنش احمدی‌نژاد به سوالی درباره انتخابات مجلس

واکنش احمدی‌نژاد به سوالی درباره انتخابات مجلس

محمود احمدی‌نژاد سوال پرسیدن درباره لیست انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را کوچک می‌داند.

محمود احمدی‌نژاد سوال پرسیدن درباره لیست انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را کوچک می‌داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور پیشین ایران که روز چهارشنبه در مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم در مسجد نور شرکت کرده بود در بدو ورود با خیل خبرنگاران مواجه شد ولی ترجیح داد برای خروج از درب دیگر مسجد خارج شود.

وی در حالی که با مردمی که دور او را گرفته بودند خوش و بش می‌کرد در مواجهه با خبرنگار سیاسی ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات آینده مجلس لیست خواهید داد با خنده اظهار کرد: عجب سوال کوچکی پرسیدید.

احمدی‌نژاد پس از این پاسخ و پس از این‌که با چند تن از مردم عکس سلفی گرفت همراه با مجتبی هاشمی ثمره و علی‌اکبر جوانفکر مسجد نور را ترک کرد. این پاسخ محمود احمدی‌نژاد می‌تواند این سوال را در ذهن ایجاد کند که او انتخابات مجلس شورای اسلامی را کوچک می‌داند و به دنبال اهداف بلندتری از جمله انتخابات ریاست جمهوری است! شاید به همین دلیل باشد که تعدادی از نزدیکان و استانداران او که در جلسات دفتر ولنجک احمدی‌نژاد شرکت می‌کنند در گفت‌وگو با ایسنا برگزاری این جلسات را برای انتخابات مجلس تکذیب کردند. از طرفی تعدادی از وزرای پیشین محمود احمدی‌نژاد اخیرا با حضور در محل سابق حزب جمهوری اسلامی جبهه جدیدی را به عنوان جبهه یکتا راه‌اندازی کردند.

البته سید محمد حسینی از اعضای هیات موسس این جبهه در گفت‌وگو با ایسنا، هرگونه ارتباط تشکیلاتی جبهه یکتا با محمود احمدی نژاد را تکذیب کرد و از طرفی چند تن از اعضای هیات موسس این جبهه فعلا فعالیت‌های این جبهه را مختص انتخابات مجلس نمی‌دانند.

حال با توجه به پاسخ محمود احمدی‌نژاد که لیست دادن برای انتخابات مجلس را کوچک می‌داند و آغاز فعالیت‌های انتخاباتی جبهه یکتا، آیا به نظر نمی‌رسد که احمدی‌نژاد و وزرایش کار تشکیلاتی خود را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری به صورت چراغ خاموش آغاز کرده‌اند یا این‌که همچنان باید منتظر شگفتی‌های جدیدی از سوی احمدی‌نژاد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۰:۵۸

حتما فقط براي رياست سازمان ملل نظر دارند!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۸:۱۷

تحليلتون در رابطه با حرف احمدي نژاد واقعا ابکيه . ايشون منطقي جواب دادن . شخصي که رئيس جمهور بود الان بياد بشه نماينده و در اخر رئيس مجلس بشه يا نه . هيچوقت فرمانده يک لشکر را هرچندم کاربلد نباشه فرمانده تيپ نميکنندبلکه بازنشستش ميکنند

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۸:۵۸

فقط دکتر- دشمن واقعي آمريکا جنايتکار ورژيم جعلي اسرائيل

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۰۱

جدي نگير. احمدي نژاد حرف بي اساس زياد زده و مي زنه.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۱۲

شايد منظورش چه سوال پرجوابي را در قالب يک سوال کوچک پرسيدي

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۱۸

خبر ساختيد!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۲۰

عاشقتم به اميد روزي که برگردي

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۲۹

در ممللکتي که رسانه هايش دامن ميزنند و حمايت ميکنند به حضور مفسدان، در مملکتي که در ماه رمضان مايحتاج مردم گران ميشود و در اعياد و روزهاي نياز مردم بيشتر گران ميشود، اين کشور اسلاميست؟ اين کشور بي تفاوت را خدا اگر دهها سال ديگر خشکسالي و تحريم و فلاکت بدهد بازهم کم است

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۳۶

هر خبر که از اين مرد مي رسه دست و دلم ميلرزه و به شدت نگرانم ميکنه.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۰۷:۲۸

نگران باش و با اين نگراني بمير .محرومين جامعه باشنيدن نام ايشان صلوات مي فرستن و براي سلامتيش دعا ميکنند

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۴۰

بله چون ايشان به دنبال ... هستند

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۴۱

از متن جواب ايشان اينطور استنباط مي شود که خبرنگار ايسنا قبل از پرسيدن سوال از آقاي احمدي نژاد، گفته "سوال کوچيکي داشتم"...خلاصه اينکه احساس مي کنم اينجا يه کم شيطنت خبرنگاري به خرج داده شده.. البته اين فقط يه استنباطه...ايسنا نکنه انصاف رو از ياد ببري...زنده باد ايسنا

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۳:۳۴

شعار هرچي مرده احمدي بر ميگرده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۶:۵۷

ايشالا رفته که برنگرده. 8 سال مردم رو بيچاره کرد بس نيست؟!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۶:۵۳

چشم و اميد احمدي نژاد به بي سوادي و بلانسبت ...یی برخي از آدمهايي هستش که قرار دوباره به يه همچين آدمی راي بدن!!! که متاسفانه از اين جور آدمها هم کم نداريم!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۶:۵۶

آخه چهار خط خبرو نمي توني درست بخوني بيخود ميکني کامنت ميذاري! کجاش نوشته احمدي نژاد ميخواد نماينده بشه؟! درباره ليست دادن توي انتخابات سوال پرسيده نه کانديدا شدن. آي کيو!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۸:۴۲

خبرنگار پرسيده آقاي احمدي نژاد يک سوال کوچک دارم. آيا براي انتخابات مجلس ليست مي دهيد؟ که احمدي نژاد هم جواب داده عجب سوال کوچکي پرسيديد! پس اصلا مطلب چيز ديگري است.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۰:۱۴

تاريخ مصرف احمدي نژاد ديگه تموم شده با اين کاراي خرابی که اطرافيانش کردند ديگه حناي احمدي نژاد پيش مردم رنگ نداره مردم که هالو نيستند مملکت را چندين سال عقب انداخت.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۲:۰۸

درود بر احمدي نژاد حامي مستضعفان نه روحاني که فقط با سرمايداران است

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۳:۰۶

منتظر شگفتي‌هاي جديدي از سوي احمدي‌نژاد باشيد...

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۰۹:۱۲

احمدي نژاد آمريکا رو سر جاش مي نشونه منتظريم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۰:۲۱

خواهشا دست از سر ما مردم برداريد اگه ازش خبر نذارين هم مارو خوشحال ميکنين هم از يادها ميره اون عاشق همينه شما هم پا ميدين. لطفارعايت کنيد اعصاب نداريم ها

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۷:۲۷

خدايا خودت ما رو از دست اين بشر و اتباعش حفظ کن. 8 سال تخريب اقتصاد، فرهنگ، سياست و مهمتر از همه اخلاق کافي نبود؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۸:۴۹

چه بخواهيد و چه نخواهيد، حاج محمود سردار عدالت و مهر برميگرده!!! الکي حرص نخوريد... نوکرتم به مولا حاج محمود

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۰:۱۰

تورم بالا با رونق بهتر از تورم پايين با رکود. انقدر ميگيد دايي محمود بد بوده شيخ چه گلي به سرتون زده مگه.داره خودشو ميکشه توافق کنه و دوره ي بعد هم راي بياره. شعار هر چي مرده احمدي برميگرده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۶:۰۸

نيازبه چراغ خاموش رفتن نيست. اين انقلاب از ان پابرهنگان است همان کساني که معمار انفلاب يک تار مويشان را باهزاران کاخ نشين عوض نميکرد. لذا فطرت اين انقلاب ميگويد که احمدي نژاد قطعا" رييس جمهور دور بعد است.. احمدي نژاد هرچه بيشتر تخريب شود دردل محرومان جامعه بيشتر جاي ميگيرد.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۲۲:۰۱

فقط يکتا يکتاست دوستداران ولايت از احمدي نژاد جدا هستند

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۰۸:۲۳

فقط جهت اطلاع دوستاني که نظرات عجيب مدافع اين بشر را دادند عرض کنم که همين ادم به قول شما مدافع مظلومان و مستضعفان دو تا از معاونان و نزديکترين ادماش تو زندان هستن اونم به خاطر هزاران ميليارد اختلاس همين مظلومان يه کم منطق و هر چند معلومه شما هم جيره خور همين ادما هستيد که نظرات مثبت احمدي نژادي مي دهيد اگر به فکر مظلومان بوديد فکر نميکنم منتظر بازگشت اين اعجوبه باشيد. پس لطفا در قالب مدافع مردم و مظلومان از اين ادم که تو روز روشن از خزانه ملت به نفع خودش اختلاس ميکنه دفاع نکنيد ملت ايران سالهاي سال از خرابکاريهاي دولت ايشون رنج خواهد برد و ده تاي روحاني هم بيايد کاري نمي تواند از پيش ببرند.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۰۹:۴۸

ان شاالله مياد شك ندارم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۲۰:۲۹

خدايا ما را نجات بده

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۰۱:۳۰

شک نداري مياد!!!! اره شايدم بياد . چرا چون بايد بياد خرابکاریهاشو تکميل بکنه چون هنوز مونده تا اين مملکت خراب بشه بدست همين ادماي به اصطلاح مدافع مظلومان. واي برما واي برما که احمدي نژاد شده مدافع ما فقط بايد به حالا اينجور آدما تاسف خورد که هنوزم که هنوزه باور ندارن که چقدر ملت و مملکت از مديريتش آسيب ديده و تا زماني که خودمان متوجه نشيم بايدم منتظر اين تيپ ادما باشيم اري بايد بيايد تا تکميل بشود اين /// !!!!!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۰۷:۴۳

دوستان عزيز خواهشمنداست که به يکديگرتوهين نکنيم. اين دولت هم از آن همه است فقط يه کم اونم به مقدار زيادش توکلش به خداوند متعال کمه و اعتماد به نفسش هم کم و ما ميتوانيم را نميتواند صرف کند!! البته برخلاف شعارهاشون درباره جوونا هيچ اعتمادي به جوانها ندارن واين را در انتخاب وزرا و معاونينشون نشون دادن!! پس احمدي نژاد قهرمان و ضدمستکبران و ظالمان و حامي مظلومان خواهد آمدانشااله .