• سه‌شنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94032615286
  • خبرنگار : 71132

قادرمرزی: مسوولان نظام از تیم مذاکره کننده حمایت کنند

قادرمرزی: مسوولان نظام از تیم مذاکره کننده حمایت کنند

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی خواستار همدلی مسوولان نظام و حمایت از تیم مذاکره کننده شد تا یکصدایی به خارج از کشور منتقل شود.

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی خواستار همدلی مسوولان نظام و حمایت از تیم مذاکره کننده شد تا یکصدایی به خارج از کشور منتقل شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حامد قادرمرزی در تذکری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار کرد: بازگشت سرافرازانه شهدای همیشه زنده غواص ایران اسلامی در آستانه ماه رمضان تذکر و تلنگری معنادار به ما مسوولان نظام است که همواره در خط حمایت از آرمان‌های امام و انقلاب و رهبری پایدار بمانیم.

وی افزود: از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که در چارچوب منافع و مصالح ملی و رهنمودهای مقام معظم رهبری مشغول دفاع از منافع کشور هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم. لازم است یادآوری کنم که با همدلی و همزبانی همه مسوولان نظام باید از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای که مورد اعتماد رهبری هستند حمایت کنیم تا یکصدایی به خارج از کشور منتقل شود.

این نماینده اصطلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه تاثیرات منفی و نامناسبی برای اقتصاد کشور، کاهش درآمدهای ملی، رکود صنایع تولیدی و بیکاری داشته ادامه داد: در مناطق محروم و کم برخورداری مثل کردستان اثرات منفی نمایان‌تر است و بیکاری جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در کردستان و شهرهای حوزه انتخابیه همه خانواده‌ها و مردم را درگیر کرده است.

قادرمرزی توجه دولت و وزرای اقتصادی به ایجاد اشتغال در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود را خواستار شد و تاکید کرد: بیکاری در منطقه ما عواقب به مراتب منفی‌تر و نامناسب‌تری از سایر نقاط کشور دارد و با توجه به اینکه در روزهای سالگرد پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری هستیم، تعهدات ایشان درخصوص مناطق کم‌برخورداری مثل کردستان را به ایشان یادآوری می‌کنند.

وی در پایان از استاندار و مسوولان استانی به خاطر روند رو به اصلاح ساختار مدیریتی استان کردستان قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha