• جمعه / ۸ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 94030804750

ارائه 113 مقاله در کنفرانس ملی زئولیت

دومین کنفرانس ملی زئولیت به میزبانی دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

دومین کنفرانس ملی زئولیت به میزبانی دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر برخورداری، رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در این کنفرانس که از ششم خردادماه به مدت دو روز برگزار شد، اظهار کرد: اگر دانشگاه و صنعت بخواهند به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برسند، باید با هم همکاری کنند و تعامل بالا داشته باشند.

برخورداری گفت: در درون تک تک ما توانایی عظیمی نهفته است که می‌تواند نقش موثری در پیشرفت کار و محیطی که در آن کار می‌کنیم، داشته باشد و قطعا برنامه ریزی دولت هم به این مهم کمک فراوانی خواهد کرد.

دکتر آزاده تجردی، دبیر دومین همایش ملی زئولیت ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش گفت: تعداد 125 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که در نهایت 113 مقاله پذیرفته شد که 19 مقاله به صورت شفاهی و بقیه به صورت پوستر ارائه می‌شود.

دکتر سید محمد رضا میلانی، رئیس دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران در سخنانی گفت: دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران از سال 1380 تاسیس شد و علیرغم جوان بودن دارای توانمندی بالایی است.

رئیس دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت افزود: این دانشکده به همت رؤسای سابق و استادان آن در سال گذشته توانست رتبه چهارم دانشکده‌های شیمی دانشگاههای کشور را به دست آورد.

میلانی خاطرنشان کرد: دانشکده شیمی دارای 200 دانشجوی کارشناسی ارشد، 70 دانشجوی دکترا و بیش از 400 نفر دانش آموخته است که سرانه مقالات ISI در آن از 3/2 در سال 1380 به 5/3 در سال جاری رسید.

وی تصریح کرد: دانشکده شیمی جزو دانشکده‌های منحصر به فرد دانشگاه علم و صنعت ایران است که در زمینه‌های انجام پروژه‌های تحقیقاتی و آموزشی تعامل بسیار خوبی با سایر دانشکده‌های این دانشگاه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha