• یکشنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94030301771
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان در جمع نیروهای نظامی و انتظامی:

جبهه مذاکرات، بیت‌المقدس دیگری است که با همدلی در آن به پیروزی می‌رسیم

جبهه مذاکرات، بیت‌المقدس دیگری است که با همدلی در آن به پیروزی می‌رسیم

ایسنا/سمنان استاندار سمنان، گفت: جبهه‌ی دیپلماسی و صحنه‌ی مذاکرات، بیت‌المقدس دیگری است که با همدلی و هم‌زبانی در آن نیز به پیروزی می‌رسیم.

استاندار سمنان، گفت: جبهه‌ی دیپلماسی و صحنه‌ی مذاکرات، بیت‌المقدس دیگری است که با همدلی و هم‌زبانی در آن نیز به پیروزی می‌رسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سمنان،«محمد وکیلی» در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان سمنان که در تیپ قائم‌آل محمد(عج) سمنان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: رزمندگان اسلام و فرزندان انقلاب در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس توانستند با تبعیت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با دانش نظامی و توکل به خداوند، خرمشهر عزیز را از دشمن تا بن دندان مسلح، پس بگیرند.

وی به اسارت افزون بر 19 هزار عراقی در این عملیات اشاره کرد و افزود: خرمشهر در حالی آزاد شد که دشمن تمام نیروی خود را برای حفظ آن بکار گرفته بود و از این‌رو بود که صدام گفته بود که اگر ایرانی‌ها خرمشهر را پس بگیرند، کلید بصره را به آنها می‌دهم.

استاندار سمنان، با اشاره به این جمله تاریخی امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد، تصریح کرد: سربازان و جان برکفنان ایران اسلامی، تکیه‌گاهی جز خدا نداشتند و با اتکا و ایمان به این تکیه‌گاه استوار بود که توانستند در این عملیات بزرگ به پیروزی برسند تا خونین شهر بار دیگر خرمشهر شود.

وکیلی، با بیان این‌که دشمن، هم‌چنان در نبردی پنهان با ایران اسلامی است به کشیده شدن جنگ به صحنه‌های اقتصادی، دیپلماسی، فرهنگی و ...اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که در آن نبرد بزرگ با آزادسازی خرمشهر به پیروزی رسیدیم، امروز نیز در جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی و دیپلماسی نیز می‌توانیم با همدلی و هم‌زبانی به پیروزی برسیم.

وی با مقایسه صحنه‌های جنگ دیپلماسی و صحنه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: آنگونه که در دوران هشت ساله دفاع مقدس با توکل و توسل بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شدیم امروز نیز فرزندان این مرز و بوم در جبهه دیپلماسی با توکل و توسل و با تبعیت از مقام معظم رهبری، مذاکرات را به پیش می‌برند.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان، به سخنرانی‌های اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: معظم‌له با صلابت جلوی زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار ایستاده و همه ما موظفیم با وحدت و همدلی در جهت برطرف کردن مشکلاتی که دنیای استکبار به ما تحمیل کرده، قدم برداریم.

وکیلی، با بیان این‌که امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی در کشور نیازمندیم، خاطرنشان کرد: فرزندان این انقلاب که در خط مقدم جبهه دیپلماسی در حال نبرد با دشمن هستند باید این همدلی و وحدت و حمایت همه جانبه را احساس کنند تا در صحنه مذاکرات با توان بیشتری از کشور و حقوق ملت بزرگ ایران دفاع کنند.

استاندار سمنان، با بیان این‌که همه ما باید خود را برای لحظه ظهور آماده کنیم، خاطرنشان کرد: این روزها، روز تمرین ما برای آن روز بزرگ است و از این‌رو باید با همدلی و وحدت پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha