• یکشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 94022011179
  • منبع : نمایندگی لرستان

بهره‌برداری از 200 پروژه در الیگودرز

بهره‌برداری از 200 پروژه در الیگودرز

ایسنا/لرستان فرماندار الیگودرز گفت: هم‎اکنون ۲۰۰ پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان در حال بهره‎برداری داریم.

فرماندار الیگودرز گفت: هم‎اکنون ۲۰۰ پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان در حال بهره‎برداری داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان،«میرزایی اصل» در جلسه‌ی شورای اداری الیگودرز، افزود: با توجه به این‌که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امسال را به‎عنوان سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نامگذاری کرده‎اند تلاش ما نیز در این مسیر است.

وی اظهار کرد: نکته‎ای که باید به آن توجه داشت این است که این مهم را شعار تلقی نکنیم و به‎عنوان یک ضرورت و نیاز جامعه دانسته و جزو سیاست‎های مهم کشور باشد و همان‎طورکه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرمودند، تنها با زبان اتفاق نمی‎افتد بلکه باید به آن عمل شود و مدیران هم باید به‎دنبال رضایت‎مندی عمومی باشند و اگر شاهد مسائلی غیر از این بودیم این شعار را درک نکرده‎ایم.

فرماندار الیگودرز با اشاره به انتخابات تصریح کرد: انتخابات یکی از دستاوردهای گران‎سنگ انقلاب در حوزه‌ی فرهنگی، سیاسی و حق تعیین سرنوشت است و همه‌ی ما به‎عنوان مجریان انتخابات وظیفه‌ی برگزاری انتخابات سالم مبتنی بر قانون را داریم، کار ما برگزاری انتخابات است نباید به‎دنبال تبلیغ برای کسی باشیم بنابراین همه مدیران باید قانون را رعایت کنند و به جد هم بر مبنای قانون با متخلفان برخورد می‎کنیم.

میرزایی‎اصل خاطرنشان کرد: کاندیداها با اخلاق و مبتنی برقانون رفتار کنند و اجازه نمی‌دهیم افرادی به‎دنبال اهداف شخصی خودشان باشند و حقیقتاً هم در این راه از همه ظرفیت‎های قانونی استفاده می‎کنیم.

وی گفت: آنها به فهم و شعور مردم احترام بگذارند، مردم خوب می‎دانند به چه کسی رأی بدهند ،کاندیداها همان‎گونه که هستند خود را معرفی کنند، چون قوه تشخیص مردم بالاست، ارزش‎ها در تبلیغ باید رعایت شوند و کاندیداها باید مفاهیم را تبلیغ کنند و به‎دنبال مصادیق نباشند و هرکسی را که مردم انتخاب کردند همه‌ی ما موظف هستیم در برابر رأی مردم تمکین کنیم.

این مقام مسئول افزود: مدیران باید امور را با جدیت پیگیری کنند، منابع نباید از میان بروند و پروژه‎هایی را که دارای اعتبار هستند باجدیت به نتیجه برسانند.

امام جمعه‌ی الیگودرز نیز از خدمات، حمایت‎ها و پیگیری‎های نماینده در جهت ساخت آستان مقدس امامزاده محمدبن‎حسن(ع) تقدیر کرد و آن را مصداق مدیریت جهادی دانست که باید تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ارزنده با بیان این‌که ایجاد رفاه و آسایش برای زائرین تنها وظیفه اداره اوقاف نیست، افزود: همه مسئولان شهرستان باید در خط مقدم خدمت‎رسانی به این منطقه محروم باشند و بدانند که در نزد خداوند متعال مأجورند.

وی تصریح کرد: مقام و منزلت امامزاده محمدبن‎حسن(ع) رفیع است و همه ما باید تلاش کنیم در حد توان خود به این حرکت معنوی کمک کنیم و آن را مغتنم بدانیم چون شرایط برای حضور پرشورتر زائران از سراسر کشور در این منطقه محروم میسر می‎شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha