• چهارشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۸:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94021609640
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

میرمحمدی: مجلس آینده را مسقل‌ها تشکیل می‌دهند

میرمحمدی: مجلس آینده را مسقل‌ها تشکیل می‌دهند

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید مسائل اقتصادی را به مذاکرات هسته‌ای گره بزنیم؛ چراکه این امر به اقتصاد ملی ضربه وارد می‌کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید مسائل اقتصادی را به مذاکرات هسته‌ای گره بزنیم؛ چراکه این امر به اقتصاد ملی ضربه وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، سیدمحمد حسین میرمحمدی در اولین نشست خبری خود در سال جدید افزود: امیدواریم در این مذاکرات شاهد برداشته شدن تحریم‌ها باشیم و این را نیز مد نظر قرار دهیم که سعی ما بر رونق بازار کسب و کار و تولید داخلی باشد و نباید مسائل اقتصادی را به مذاکرات هسته‌ای گره بزنیم و همه منتظر جواب آن باشیم؛ چراکه این کار به اقتصاد ضربه وارد می‌کند.

وی در رابطه با انتخابات سال جاری مجلس نیز اظهار کرد: حضور پر رنگ مردم در انتخابات سبب سربلندی و امنیت ایران اسلامی می‌شود و این امر با همدلی و وفاق محقق خواهد شد.

وی استانی شدن انتخابات مجلس را به صلاح ندانست و گفت: این طرح برای بار دوم در مجلس مطرح شد که کلیات آن نیز به تصویب رسید؛ گرچه به نظر من دارای نواقصی هم هست؛ چراکه نبود تشکل‌های سیاسی فعال درکشور سبب می‌شود که این طرح نتواند پاسخگوی عده‌ای از مردم به ویژه در شهرستان‌ها باشد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس در رابطه با ترکیب مجلس آینده، خاطرنشان‌کرد: پیش‌بینی می‌کنم ترکیب مجلس آینده به گونه‌ای باشد که اکثریت آن را افراد مستقل تشکیل دهند و در گروه اصلاح طلبان و اصولگرایان نیز شاهد تغییرات جزئی خواهیم بود.

وی در رابطه با وزرای دولت فعلی نیز اظهار کرد: وزیر بهداشت بهترین وزیر دولت است؛ گرچه توجه شخص رئیس‌جمهور نیز به حوزه سلامت بسیار مهم بوده است. وزیر امور خارجه نیز از وزرای خوب دولت است. نگاه دولت تدبیر و امید حرکت به سوی منافع ملی و کاهش هزینه‌های کشور است که نگاه درستی است و ما در عین حال که باید اصول‌مان را حفظ کنیم. دلیلی ندارد که هزینه‌های اضافی به کشور تحمیل کنیم.

وی خاطر‌نشان‌کرد: انتظار داریم که وزاری دولت تدبیر و امید به جای ستادی بودن، میدانی عمل کنند؛ چراکه حضور وزرا در بین مردم می‌تواند به نوعی آرامش خاطر عمومی را منجر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha