• دوشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: انرژی هسته‎‌ای
  • کد خبر: 94020703979
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

عظمت و نفوذ ایران سران 1+5 را به پای میز مذاکره کشاند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: هراس از عظمت، قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران سبب شده که سران کشورهای 1+5 به پای میز مذاکره بیایند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: هراس از عظمت، قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران سبب شده که سران کشورهای 1+5 به پای میز مذاکره بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، علیرضا یونسی بعدازظهر یک‌شنبه ششم فروردین ماه در جلسه ستاد گرامی‌داشت روز سوم خرداد و بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به حادثه طبس گفت: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که آمریکا با تمام برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بود با وجود تمرینات در یک محیط شبیه‌سازی شده وقتی وارد ایران و صحرای طبس شدند، خداوند مکر آن‌ها را به خودشان برگرداند.

او با بیان این که مظلومیت نظام ما همین بس که 37 کشور جهان مستقیم با ما در حال جنگ بودند افزود: زیباترین تجلی لطف خداوند به این ملت در دفاع مقدس محقق شد و این الطاف الهی در کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز با جملاتی هم‌چون شن‌ها ماموران خدا بودند و خرمشهر را خدا آزاد کرد آشکار بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان این که این از اسرار حکمت آمیز خداوند است که امروز حکومتی در عراق روی کار آمده که 100 درصد موافق با ایران است، تصریح کرد: در حال حاضر در بیش‌تر کشورهای خاورمیانه جنگ و درگیری است و ایران اسلامی از معدود کشورهایی است که در آن امنیت به معنای واقعی وجود دارد.

وی افزود: هراس از عظمت، قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران سبب شده که سران کشورهای 1+5 به پای میز مذاکره بیایند.

یونسی با بیان این که در ادبیات سیاسی امروز زر و زور و تزویر جایی برای خودنمایی ندارد، افزود: اکنون امام خامنه‌ای پرچمدار فضیلتی است که سرچشمه آن وحی و نبوت بوده و جان‌ها را تسخیر می‌کند.

او با بیان این که مستکبران از پرچمداری فرهنگی و ادبیات نوین سیاسی ایران هراس دارند، افزود: ما وظیفه داریم که پاسداشت سوم خرداد را به زیباترین نحو گرامی بداریم چرا که گرامیداشت سوم خرداد پاسداشت عزت، فخر، شرافت و فضیلت ما است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha