• پنجشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 94020301549
  • خبرنگار : 71353

تظاهرات گسترده یمنی‌ها علیه تجاوزات عربستان

تظاهرات گسترده یمنی‌ها علیه تجاوزات عربستان

مردم یمن با برگزاری تظاهرات گسترده در پایتخت این کشور تجاوزات وحشیانه عربستان و کشورهای همپیمان آن از جمله آمریکا را علیه کشورشان محکوم کردند.

مردم یمن با برگزاری تظاهرات گسترده در پایتخت این کشور تجاوزات وحشیانه عربستان و کشورهای همپیمان آن از جمله آمریکا را علیه کشورشان محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت خبری سبانت، پایتخت یمن روز چهارشنبه شاهد برگزاری تظاهرات گسترده علیه تجاوزات هوایی عربستان و کشورهای همپیمان آن علیه مردم یمن بود.

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم‌های کشورشان شعارهایی علیه تجاوزات اخیر عربستان علیه کشورشان و تخریب زیرساخت‌ها و همچنین مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان از جمله زنان، کودکان و جوانان سر دادند.

آنها همچنین تاکید کردند که تجاوز عربستان علیه یمن به معنی نقض حاکمیت این کشور و از بین بردن امنیت و ثبات و همچنین مداخله در امور داخلی آن در سایه توجیهات پوچ این کشور به شمار می‌آید.

تظاهرکنندگان از کشورهای عربی شرکت کننده در این تجاوز خواستند به حق مردم یمن در تعیین سرنوشت خود بدون مداخله دیگر کشورها احترام بگذارند.

آنها همچنین تاکید کردند که این تجاوز آشکار بیانگر توطئه صورت گرفته علیه وحدت ملی یمن به شمار می‌رود. تظاهرکنندگان از تمام مردم یمن خواستند تا برای رویارویی با این تجاوز وحشیانه متحد شوند.

در این تظاهرات گسترده بیانیه‌ای صادر شد که در آن بر ضرورت وحدت ملی در یمن برای محافظت از حاکمیت ملی در برابر تجاوز عربستان تاکید شد. در این بیانیه آمده است که جنایت‌های وحشیانه عربستان و آمریکا علیه یمن در سراسر کشور و به ویژه در منطقه فج عطان که باعث کشته و زخمی شدن هزاران تن شده است نشانگر آن است که متجاوزان در به زانو درآوردن مردم یمن شکست خورده‌اند و جنایت‌های ائتلاف عربستان اسرائیل و آمریکا علیه مردم یمن به هیچ عنوان باعث به زانو درآوردن مردم این کشور نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha