• چهارشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94020201159
  • خبرنگار : 71132

نماینده قصرشیرین:

وزیر ارتباطات دستور حل مشکل کارکنان مخابرات را صادر کند

 وزیر ارتباطات دستور حل مشکل کارکنان مخابرات را صادر کند

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی خواستار حل هر چه سریعتر مشکل کارکنان شرکت مخابرات شد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی خواستار حل هر چه سریعتر مشکل کارکنان شرکت مخابرات شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فتح‌الله حسینی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: با اینکه مجلس قانون مربوط به کارکنان مخابرات را به تصویب رسانده این کارگران چندین روز است گرفتارند و دیروز هم بیش از 700، 800 نفر در اعتراض به عملکرد مخابرات جلوی وزارتخانه تحصن کردند لذا از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌خواهیم شرکت مخابرات را موظف کند تا هر چه سریعتر نسبت به حل مشکل این کارکنان اقدام کند.

وی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران و گرامیداشت هفته معلم به وزیر آموزش و پرورش برای بهبود معیشت معلمان و پرداخت حق نوار مرزی و حق محرومیت معلمان تذکر داد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر دفاع نیز گفت: قرار است در سال 94 در خصوص رزمندگان با سابقه شش ماه جبهه تمهیداتی اندیشیده شود اما این موضوع عملیاتی نشده است. همچنین دولت قرار بوده سند راهبردی رزمندگان را تصویب کند که تا امروز این کار انجام نشده است.

وی همچنین خواستار رسیدگی وزیر نیرو به موضوع اخراج کارکنان سد گیلان غرب شد.

حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد که قول رییس‌جمهور برای اعلام منطقه آزاد قصرشیرین در سال 94 عملیاتی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

بزرگي و مردانگي نماينده قصرشيرين را بايد تحسين کرد که به داد کارکنان مظلوم شرکت مخابرات رسيد ////

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۳:۲۰

چرا بايد در دستورالعمل تعطيلات کاري واحدهاي ديگر و نگهباني تفاوت وجود داشته باشد. به واحدها تعطيل کاري تعلق مي‌گيرد. و به نگهباني تعلق نمي‌گيرد و کسي دراين مورد احساس مسئوليت نمي‌کند؟ آنچه بيش از هر چيز آزاردهنده است بي‌توجهي مسئولين است. ولي رسيدگي نشد چرا؟ دست ما که به مسئولين نمي‌رسد. شما اعتراض ما را به گوش آنها برسانيد. حق و حقوق اضافه نگهباني داده نمي شود.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۳:۳۸

ما نگهبانان رسمي مراکز تلفن ثابت در سرما و ايام تعطيلات عيد هرساله و ماه مبارک رمضان هر ساله و گرما در اين هواي آلوده و روزهاي تعطيلات رسمي و پنجشنبه و جمعه در شيفت به سر مي‌بريم ولي تعطيل کاري و پاداش جبران به ما نگهبانان رسمي زحمت‌کش مراکز تلفن ثابت نمي‌دهند. جمعي ازنگهبانان رسمي مراکزتلفن ثابت تابع ادارات کل مناطق 7 گانه وابسته شرکت مخابرات استان تهران