• دوشنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 94013112909
  • منبع : نمایندگی قزوین

معاون‌کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری:

برنامه‌های دولت در بخش اقتصادی، متوجه اقتصاد داخلی است

 برنامه‌های دولت در بخش اقتصادی، متوجه اقتصاد داخلی است

معاون‌کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در بخش اقتصادی، برنامه‌های دولت متوجه اقتصاد داخلی است، گفت: به دنبال استفاده از تمام امکانات برای توسعه و پیشرفت کشور هستیم.

معاون‌کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در بخش اقتصادی، برنامه‌های دولت متوجه اقتصاد داخلی است، گفت: به دنبال استفاده از تمام امکانات برای توسعه و پیشرفت کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، مرتضی بانک، معاون کل نهاد ریاست جمهوری در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار کرد: در بخش اقتصادی، برنامه‌های دولت متوجه اقتصاد داخلی است و با پیگیری اقتصاد مقاومتی به دنبال این است تا با تکیه بر توانمندی‌ها و امکانات داخلی و ارتباط با جهان خارج در سایه وحدت و همدلی اقشار و گروه‌های مختلف مردم و توصیه‌های مقام معظم رهبری از تمام امکانات برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کند.

وی افزود: دولت در این زمینه از نظرات همه گروه‌ها استفاده می‌کند و سفر رئیس جمهور به قم و دیدار با علما و مراجع نشان دهنده این هماهنگی کم نظیر است و دولت قصد دارد تا در سایه این وحدت و همدلی، تحت نظر رهبری خدمات شایسته‌ای را به مردم انجام دهد.

بانک تصریح کرد: با کاهش تورم و اجرای برنامه‌هایی مثل طرح سلامت و رشد سه درصدی در سال گذشته امیدواریم به رونق اقتصادی هم که هدف دیگر دولت در بخش اقتصاد کشور است دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در ادامه این دیدار گفت: همدلی و همزبانی موضوعی است که رسیدن به آن مستلزم منابع و مبانی است که آموزه‌های قرآنی و استفاده از آن‌ها در انجام امور، بهترین منابع و مبانی برای رسیدن به این موضوع است.

وی افزود: توجه به ریشه‌های اعتقادی مانند ایمان به خدا و روز رستاخیز، اعتقاد به رسالت و نبوت باور نسبت به آیات الهی و نیز التزام به ولایت و امامت همدلی می‌آورد و با همدلی به همزبانی می‌رسیم.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: تکیه بر توانمندی‌های داخلی موضوعی است که باید همه مسئولان به آن توجه کنند ولی با مشاهده برخی عملکردها متوجه می‌شویم که در رویکرد برخی از دست اندرکاران، این موضوع جدی گرفته نمی‌شود.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: توانمندی‌های داخلی و استفاده از استعدادهای مردمی عواملی هستند که هر چه قدر بیشتر به آن‌ها توجه کرده و آن‌ها را جدی بگیریم می‌توانیم سریع‌تر به اهداف خود برسیم.

عابدینی با بیان اینکه غربی‌ها کارهای خود را همراه با شیطنت و هزینه‌سازی برای کشور انجام می‌دهند گفت: نمی‌توانیم عزت خود را نزد دشمنان جستجو کنیم و تنها راه رسیدن به عزت، اعتماد به قدرت الهی و وعده‌های تخلف ناپذیر خداوندی است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: برای رسیدن به عزت و اقتدار، هرگز نباید دل بسته دیگران بوده و آن‌ها را در جریان مسائل محرمانه داخلی کشور قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha