• شنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94012911357
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

فرمانده تیپ پیاده 177 شهید محمد جعفر نصر اصفهانی خبر داد؛

نیروهای مسلح در اوج اقتدار هستند

نیروهای مسلح در اوج اقتدار هستند

فرمانده تیپ مستقل 177 شهید محمد جعفرنصر اصفهانی گفت: امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدارهستند و آمادگی دفاع از مرز و بوم کشور را دارند.

فرمانده تیپ مستقل 177 شهید محمد جعفرنصر اصفهانی گفت: امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدارهستند و آمادگی دفاع از مرز و بوم کشور را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، امیرسرتیپ دوم ابوالفضل برزگری در مراسم سان و رژه روز ارتش در تربت حیدریه اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره با سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد که دشمن فکر تجاوز در ذهن خود داشته باشد.

وی افزود: نیروهای مسلح جواب هر تجاوز احتمالی را خواهند داد و لذا اگر ایران اسلامی تهدید شود این نیروها سینه‌های خود را در دفاع از این مرز و بوم، آماج گلوله‌های دشمنان قرار می‌دهند.

برزگری افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری مقام عظمی ولایت تمام تحرکات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای دشمن را رصد کرده و بر اساس آن برنامه‌های آموزشی جدید را اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در مرزهای کشور کوچک‌ترین اقدامات دشمنان را با قدرت رصد می‌کنند، تاکید کرد: نیروهای مسلح اجازه هیچ‌گونه عکس‌العملی را به دشمن نخواهند داد و نماد اقتدار نظام ما در برابر تهاجم جهان‌خوران و قدرت‌مدران، سپاه و ارتش غیور و دلاور است.

فرمانده تیپ پیاده 177 شهید محمد جعفر نصر اصفهانی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند هرگونه تعرض به نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ مقتدرانه نیروهای نظامی، به‌خصوص ارتش جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود:ارتش تمام تحرکات دشمن را رصد می‌کند و تمام آموزش‌های در حال حاضر این یگان بر اساس تاکتیک جدید دشمن برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

برزگری اظهار داشت: این یگان آمادگی دارد که در هر نقطه از کشور اگر احساس ناامنی شود با توان و تجهیزات در برطرف کردن موانع و ناامنی احتمالی تلاش خودرا به کار بندد.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح ما دراوج اقتدار هستند، تاکید کرد: تنوع نیروها، ایمان و اقتدار آن‌ها اجازه تعرض هیچ دشمنی را نمی‌دهد و حتی رژیم صهیونیستی پذیرفته است که نظام جمهوری اسلامی می‌تواند انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha