• پنجشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 94012710428
  • منبع : نمایندگی گیلان

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور:

اتاق‌های فکر استانی جلوه حضور اجتماعی دانشگاه است

اتاق‌های فکر استانی جلوه حضور اجتماعی دانشگاه است

مشاور فرهنگی رییس‌جمهور و رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، از اتاق‌های فکر استانی به عنوان جلوه مسئولیت اجتماعی و حضور اجتماعی دانشگاه نام برد.

مشاور فرهنگی رییس‌جمهور و رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، از اتاق‌های فکر استانی به عنوان جلوه مسئولیت اجتماعی و حضور اجتماعی دانشگاه نام برد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، حسام‌الدین آشنا در نشستی که با حضور بیش از 30 نفر از اعضای اتاق فکر استان گیلان برگزار شد، با تشکر از زحماتی که در اتاق فکر استان کشیده شده، نگاه به مسائل استان را فارغ از وابستگی‌های سیاسی و جناحی دانست و شناخت درست مسائل و تعیین اولویت صحیح در پرداختن به مسائل را یکی از اصول مهم در رفع مشکلات هر استان برشمرد.

وی با اشاره به ایده اتاق فکر استانی قدم بعد را بررسی مسائل کشور و کمک به رفع آن در اتاق‌های فکر استانی دانست و اتاق فکر استانی را دعوتی دانست تا نخبگان استان‌ها به مسائل ملی از نگاه استانی توجه کنند.

وی با تاکید بر ضرورت اتکای تصمیم‌سازان به نظرات اعضای اتاق‌های فکر استانی، این نظرات را دارای ارزش ویژه و نشانگر عمق بینش اتاق فکر دانست.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری افزود: اتاق‌های فکر استانی جلوه مسئولیت اجتماعی و حضور اجتماعی دانشگاه است و هدف این است که پیوند جامعه، دانشگاه و دولت برقرار شود.

احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان در ابتدای این نشست به نقش تأثیرگذار اتاق فکر استانی در حل تخصصی مسائل استان اشاره کرد.

رئیس دانشگاه گیلان تشکیل اتاق فکر را از ابتکارات خوب آشنا خواند و محوریت دانشگاه را در اتاق فکر استان‌ها مثبت ارزیابی کرد.

در ادامه رضا معصومی‌راد رئیس امور تدوین الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت و مدیر اتاق فکر استان گیلان به ارائه گزارشی از نحوه شکل‌گیری اتاق فکر استان گیلان و جلسات برگزار شده تاکنون پرداخت.

در پایان نشست نیز اعضای اتاق فکر استان به بیان مسائل و مشکلات مختلف استان نظیر مشکلات فرهنگی، کشاورزی، بیکاری، رکود صنایع، محیط زیست، عدم توازن سرمایه‌گذاری در استان‌ها، مدیریت یکپارچه شهری، حقوق شهروندی و بهره‌وری پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha