• چهارشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94012610080
  • منبع : نمایندگی سمنان

یک نماینده مجلس:

راه عبور از بحران‌ها از معبر «همدلی و هم‌زبانی» می‌گذرد

راه عبور از بحران‌ها از معبر «همدلی و هم‌زبانی» می‌گذرد

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم و نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راه عبور از بحران‌ها از معبر "همدلی و هم‌زبانی"می‌گذرد، گفت: وجود همدلی، هم‌زبانی و اتحاد از عوامل موثر در موفقیت جوامع امروز است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم و نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راه عبور از بحران‌ها از معبر "همدلی و هم‌زبانی"می‌گذرد، گفت: وجود همدلی، هم‌زبانی و اتحاد از عوامل موثر در موفقیت جوامع امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، غلامرضا کاتب در نشستی که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، سرپرست و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان با اشاره به ضرورت تحقق شعار امسال، اظهار کرد: اتحاد و همدلی موجب غلبه بر هر بحران و مشکلی خواهد شد.

وی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در دنیا به برکت عنایات و الطاف خداوند متعال و محبت حضرت زهرا(س) است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جمهوری اسلامی به‌عنوان کشوری که پیروی از راه و رسم زندگی ائمه معصومین(علیهم‌السلام) را سرلوحه امور خود قرار داده است، باید این الگوبرداری را در عمل به مرحله اجرا بگذارد تا سعادت و کمال جامعه تضمین شود.

وی تأکید کرد: عزت و افتخاری که طی روزهای گذشته و در جریان مذاکرات هسته‌ای نصیب کشورمان شد، مسئله کمی نیست و نشان از توجه و عنایت حضرت زهرا(س) به این مردم و این کشور است که جا دارد ما نیز قدردان این نعمت باشیم.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم تصریح کرد: این‌که رئیس‌جمهور آمریکا در سخنان خود می‌گوید نمی‌شود با جمهوری اسلامی ایران بازور و تهدید برخورد کرد، جایگاه و قدرت ایران در منطقه و جهان را نشان می‌دهد.

کاتب در مورد مسائل جاری کشور نیز گفت: در هر کشوری مشکل وجود دارد و هیچ کشوری نیست که بتواند ادعا کند مشکلی در اداره امور داخلی خود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: باید مشکلات و کاستی‌ها را مدیریت کرد و با نقد منصفانه باعث پیشرفت و تکامل کشور شد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه کارها باید رضای خدا مدنظر قرار بگیرد نه منافع شخصی و مسائل دیگر، که اگر این‌گونه شود ایمان و عمل صالح به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی سنت حسنه وقف را یک نمونه از عمل صالح و مورد رضای خداوند برشمرد و تأکید کرد: وقف عملی است که در صورت ترویج در جامعه و تبدیل‌شدن به یک فرهنگ، کل جامعه از فواید و برکات آن بهره‌مند خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم، حفاظت، حراست و عمل به نیت واقفین را جزو وظایف اصحاب وقف دانست و گفت: برای بالا بردن میزان بهره‌وری موقوفات، باید به‌روزرسانی اجارات در دستور کار قرار بگیرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه اداره اوقاف شهرستان‌های گرمسار و آرادان، افزود: لازمه رشد و شکوفایی فرهنگ وقف در جامعه، افزایش نظارت بر مجموعه است که موجب اعتماد مردم خواهد شد و رضایت آنان را به دنبال خواهد داشت.

کاتب در پایان به تحولات عمرانی و فرهنگی صورت گرفته در بقاع متبرکه شهرستان اشاره کرد و گفت: همه باید کمک کنند تا امامزادگان و بقاع متبرکه به جایگاه واقعی خود در جامعه دست یابند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha