• سه‌شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94012509227
  • منبع : نمایندگی مرکزی

با قدردانی از تیم مذاکره کننده؛

رضایی: در مسیر دستیابی به توافق رسمی فراز و نشیب داریم

رضایی: در مسیر دستیابی به توافق رسمی فراز و نشیب داریم

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: لغو قطعنامه‌های سازمان ملل قطعا تعامل ایران با جهان را توسعه خواهد داد.

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: لغو قطعنامه‌های سازمان ملل قطعا تعامل ایران با جهان را توسعه خواهد داد.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم برخود واجب می‌دانم که از تلاش شبانه‌روزی تیم مذاکره‌کننده‌ هسته‌ای قدردانی کنم.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی ایران باعث شد که امروز دنیا حق هسته‌ای ایران را به رسمیت بشناسد، دنیایی که به هیچ وجه حاضر به رسمیت شناختن حق مسلم ایران در عرصه هسته‌ای نبود، امروز به واسطه تلاش‌های تیم هسته‌ای کلیه امتیازات ایران در عرصه هسته‌ای را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی با اشاره به این‌که «این بیانیه در مراحل اول قطعا باعث پیشرفت اهداف هسته‌ای ایران و کسب دستاوردهای ارزشمندی خواهد شد»، تصریح کرد: ایران به عنوان قدرتی نوظهور، استوار در مقابل شش قدرت جهان ایستاد و حق هسته‌ای خود را با قدرت به دست آورد. این ایستادگی علاوه بر عزت‌آفرینی برای کشور عزت‌مندی مسلمین را نیز به دنبال داشت.

وی فرصت ایجاد شده را عاملی برای شکوفایی افتصاد کشور و رفع موانع موجود دانست و افزود: لغو تحریم‌های سازمان ملل می‌تواند بزرگترین دستاورد باشد؛ چراکه این تحریم‌ها باعث شد بسیاری از کشورهایی که علاقه‌مند تعامل با ایران بودند نتوانند ارتباط مورد نظر خود را برقرار کنند به همین دلیل لغو قطعنامه‌های سازمان ملل قطعا تعامل ایران با جهان را توسعه خواهد داد.

نماینده مردم خمین در مجلس ادامه داد: البته نباید چندان به این شرایط غره شویم؛ چراکه در ابتدای راه هستیم و ممکن است در مسیر دستیابی به توافق رسمی و بین‌المللی فرازونشیب‌هایی را تجربه کنیم. در حال حاضر این بیانیه ابتدای راه است و تا به مرحله اجرا برسد راهی طولانی پیش‌رو داریم و نمی‌توان قاطعانه نظر پایانی را داد اما به هرحال دستاورد فعلی قابل تقدیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha