• یکشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 94012307643

توضیح معاون وزیر نیرو درباره علت برکناری مدیرعامل توانیر

توضیح معاون وزیر نیرو درباره علت برکناری مدیرعامل توانیر

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در مورد علت تغییر مدیریت توانیر اظهار کرد: برای بهبود امور نیاز است گردش در شغل افراد صورت گیرد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در مورد علت تغییر مدیریت توانیر اظهار کرد: برای بهبود امور نیاز است گردش در شغل افراد صورت گیرد.

هوشنگ فلاحتیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر این‌که تغییر مدیریت توانیر به خاطر عدم رضایت از فعالیت مدیریت سابق نبوده، گفت: پس از بررسی مسائل داخلی به نتیجه تغییر مدیریت رسیده‌ایم.

وی تاکید کرد: حاصل بررسی‌های داخلی صنعت برق نشان می‌دهد که گردش در شغل افراد به بهبود امور کمک می‌کند.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تشکر از فعالیت نیروهای کارآمد سابق اظهار کرد: همایون حائری پس از این به عنوان مشاور وزیر نیرو در امور توسعه صنعتی و فناوری فعالیت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در آستانه ورود به فصل گرما با توجه به فاصله ظرفیت تولید برق با نیاز کشور تغییر مدیریت کمی دور از انتظار بود، اما وزارت نیرو روز گذشته بدون اطلاع اعضای هیات مدیره، کلیه اعضای هیات مدیره توانیر را به جز یک نفر برکنار کرد و در نهایت هوشنگ فلاحتیان - معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی – ریاست هیات مدیره توانیر را به عهده گرفت.

به نظر می‌رسد که وزیر نیرو از این پس برای افزایش راندمان کاری در صنعت برق جدا از کاهش تلفات، به روز‌کردن تکنولوژی و ... به تغییر مدیریت‌ها نیز روی آورده است؛ وزیر نیرو روز گذشته پس از برکناری همایون حائری از مدیریت شرکت توانیر عازم کره جنوبی برای شرکت در هفتمین مجمع جهانی آب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha