• چهارشنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94011905468
  • خبرنگار : 71511

یک فعال دانشجویی:ملت و دولت باید در مقابل دشمنان ایران یک‌صدا باشند

یک فعال دانشجویی:ملت و دولت باید در مقابل دشمنان ایران یک‌صدا باشند

مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد گفت: در زمانی که کشور دچار تحریم و دولت در حال مذاکرات است، دولت و ملت باید در مقابل دشمنان یک‌صدا باشند.

مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد گفت: در زمانی که کشور دچار تحریم و دولت در حال مذاکرات است، دولت و ملت باید در مقابل دشمنان یک‌صدا باشند.

امید چوپانکاره در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،اظهار کرد: چند نکته حایز اهمیت در نامگذاری شایسته و بجای امسال توسط مقام معظم رهبری نهفته است. همان طور که ایشان در سخنرانیشان در حرم مطهر رضوی بیان کردند، مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت حمایت ایشان از همه دولت‌هاست و اینکه پشتیبانی ایشان تنها مختص به این دولت نیست. رهبری از همه دولت ها در همه شرایط حمایت نموده‌اند و مهمتر اینکه ایشان بر اساس عملکردها قضاوت می‌کنند.

وی ادامه داد: نکته دیگری که اعضای هیات دولت و شخص حضرت حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور باید بدان توجه ویژه داشته باشند این است که از فرصت و لطف ارزشمند حضرت آقا که امسال را سال دولت،ملت،همدلی و هم زبانی نامگذاری نمودند، نهایت حسن استفاده را داشته باشند و هر چه سریعتر در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و شعارهایی که داده‌اند بکوشند و آنها را به نتیجه برسانند.

این فعال دانشجویی همچنین تصریح کرد: بر اساس فرمایشات معظم له درخصوص رفتار منصفانه با منتقدان، دولت باید فضایی بوجود آورد تا صدای مخالفان و منتقدان هم شنیده شود و به جای دشمنی و تحقیر از در دوستی و برادری درآیند.

وی افزود: مردم نیز باید مثل گذشته با یکدلی و یک‌زبانی، بیش از پیش از دولت حمایت کنند تا در شرایط کنونی که کشور درگیر جنگ اقتصادی و سیاسی در زمینه مذاکرات هسته ای و تحریمها است، تنها یک صدا از درون کشور در مقابل دشمنان خارجی و مستکبران جهان شنیده شود و آنهم احقاق همه حقوق مسلم این ملت که یکی از آنها حق استفاده از فناوری صلح آمیز هسته‌ای است، باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha