• شنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۹:۰۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 93112513814
  • خبرنگار : 71526

گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب توسط ایرانیان مقیم الجزایر

به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ایرانیان مقیم الجزایر هم صدا با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران با برپایی جشن باشکوهی در محل سفارت کشورمان در الجزیره این مناسبت فرخنده را گرامی داشتند.

به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ایرانیان مقیم الجزایر هم صدا با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران با برپایی جشن باشکوهی در محل سفارت کشورمان در الجزیره این مناسبت فرخنده را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم که به همت سفارت ایران و با همکاری مؤثر مدرسه جمهوری اسلامی ایران در این کشور و حضور پرشور خانواده‌های ایرانی مقیم این کشور برگزار شد، دانش‌آموزان مدرسه ایران در الجزایر با اجرای برنامه‌های متنوع سرودخوانی، اجرای دکلمه، مقاله خوانی و شعر، احساسات پاک خود را نسبت به انقلاب اسلامی بیان کردند.

فرزندان ایران اسلامی در این دل نوشته‌ها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تاکید بر ضرورت پیروی از خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و تجلیل از شهدای انقلاب، بر ضرورت ادامه راه ترسیم شده تا پیروزی نهایی بر دشمنان ملت ایران تاکید کردند.

رضا عامری، سفیر کشورمان در الجزایر نیز در سخنانی با اشاره به جنبش‌های تحول‌خواهی کنونی در جهان عرب، عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف را برشمرد و با تشریح توطئه‌های گوناگونی که علیه این انقلاب از ابتدای پیروزی تاکنون از جمله جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی انجام شده است بر ضرورت توجه به جوانان برای مصون نگهداشتن آنان از توطئه‌های خبیثی که با هدف بی‌انگیزه کردن و ایجاد شک و ابهام در ذهن آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی و اهداف و ارزش‌های والای آن صورت می‌گیرد تاکید کرد.

عامری تداوم انقلاب و نگه‌داشتن آن در مسیر صحیح کنونی را مهم‌تر از اصل انقلاب دانست و راهکار آن را انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل‌های بعدی و بالابردن سطح درک و شناخت آگاهانه آن‌ها نسبت به توطئه دشمنان و راه‌های مقابله با آن دانست.

هم‌چنین در پایان این مراسم به دانش‌آموزان برتر در مسابقات نقاشی و ورزشی دهه فجر انقلاب اسلامی و نویسندگان برگزیده مقالات، جوایزی اهدا و از میهمانان به صرف شام پذیرایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha