• شنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 93112513562

اطلاعیه سازمان‌خصوصی‌سازی درباره واگذاری سرخابی‌ها/بازگشایی پاکت‌های مزایده 27 بهمن

اطلاعیه سازمان‌خصوصی‌سازی درباره واگذاری سرخابی‌ها/بازگشایی پاکت‌های مزایده 27 بهمن

سازمان خصوصی سازی در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اطلاعیه ای صادر کرد.

سازمان خصوصی سازی در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است که پیرو آگهی 12 بهمن در روزنامه های کثیرالانتشار و با توجه به مفاد بند 9-1 (شرایط معامله این آگهی) منتشر شده، آمده است: در خصوص ساختمانهای دفاتر مرکزی دو شرکت استقلال و پرسپولیس، هرگونه حقوق عینیه، فرضیه و متصوره که سابقا برای آن شرکت ها برقرار بوده به خریدار واگذار می شود و خریدار قائم مقام شرکت ذیربط بوده و مکلف است جهت استیفای حقوق مقرر مستقیما به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مراجعه کند.

همچنین این سازمان هیچ گونه تعهدی مازاد بر مفاد مندرج در این اطلاعیه ندارد و در هر حال ارزش کل پایه مزایده و سایر ترتیبات و شرایط آن هیچگونه تغییری ندارد.بر همین اساس در اسناد مزایده از جمله قرارداد واگذاری مندرجات این اطلاعیه نیز لحاظ خواهد شد. بعلاوه این که شرکت در مزایده به معنی اطلاع و قبول مفاد این اطلاعیه است.

به گزارش ایسنا،بعد از تصویب قیمت 290 میلیارد تومانی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط هیات واگذاری، قرار است پاکت های مزایده این دو باشگاه در روز دوشنبه 27 بهمن بازگشایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۱-۲۵ ۱۳:۴۷

عمرا با شرايطي که گذاشتيد کسي پا پيش بگذاره؟ يعني ساختمان هايي که مدعي اش فدراسيونه بدون سند بندازيد به خريدار بعد فدراسيون هم بگه سند نميديم؟!!! تازه استقلال که مدتهاست زمين تلو و مرغوبکار رو داده به تربيت بدني تهران چرا کمپ مرحوم حجازي رو بهش واگذار نميکنيد، زمين درفشي فر هم که مدعي داره و مالک بعدي پرسپوليس قطعا بابت شکايت مالک اصلي دچار مشکل ميشه. حداقل بابت اين به اصطلاح دارايي هايي که مدعي دارند کمي از قيمت مي کاستيد و اين املاک مشکل دار رو خودتون صاحب مي شديد