• جمعه / ۵ دی ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 93100501944
  • خبرنگار : 71496

نتانیاهو حماس را مسئول بحرانی شدن اوضاع در غزه خواند

نتانیاهو حماس را مسئول بحرانی شدن اوضاع در غزه خواند

در پی‌ افزایش تنش در مرز‌های نوار غزه با اراضی اشغالی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی حماس را مسئول بحرانی شدن اوضاع در منطقه خواند.

در پی‌ افزایش تنش در مرز‌های نوار غزه با اراضی اشغالی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی حماس را مسئول بحرانی شدن اوضاع در منطقه خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم فارغ التحصیلی گروه جدیدی از افسران نیروی هوایی این رژیم گفت: جنبش حماس مسئول هرگونه حمله و بر هم خوردن آرامش نوار غزه است و اسرائیل گام‌های بعدی خود را براساس این واقعیت بر می‌دارد.

نتانیاهو افزود: اقدامات پیش گیرانه با هدف شکست عملیات علیه منافع ما به شکل گسترده در دستور کار قرار گرفته است و نیروی هوایی نقش مهمی در اجرای این سیاست خواهد داشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: برخی‌ها خلبانان نیروی هوایی اسرائیل را به ارتکاب جنایات جنگی متهم می‌کنند اما خلبانان ما از اسرائیل خود دفاع می‌کنند و اسرائیل نیز از آنان دفاع خواهد کرد.

روز گذشته درگیری‌هایی میان اشغالگران صهیونیست با نیروهای گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس در جنوب غزه رخ داد که تیسیر یوسف السمیری (34 ساله) یکی از اعضای این گردان‌ها در آن به شهادت رسید. پیش از آغاز درگیری‌ها یک نظامی اسرائیلی در شرق شهر خان یونس مورد هدف تک تیراندازهای فلسطینی قرار گرفته بود.

در اواخر هفته گذشته برای اولین بار پس از پایان جنگ اخیر غزه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک پایگاه وابسته به مقاومت فلسطین در شهر خان یونس حمله کردند.

در تاریخ 26 اوت با میانجیگری مصر دو طرف توافقنامه آتش بسی را امضا کردند و به این ترتیب رژیم صهیونیستی به حملات 51 روزه خود به غزه که منجر به شهادت 2160 فلسطینی، زخمی شدن 11 هزار تن و تخریب تاسیسات و هزران خانه این شهر شد، پایان داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha